Knix körning

Indian

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2009
Hoj
Honda Cbr1000rr -09
Hej!!

Ville bara Göra lite reklam för SMC Hallands Knixkurser på På Östraljungbys Gocart bana denna sommaren.
Vi kommer ha sex kurstillfälle till ett pris av 300kr per tillfälle.
Mycket rolig bana att köra.

Gå gärna in på www.facebook.com/smcHalland o gilla o dela gärna så hoppas jag att vi ses där till sommaren!!

Surfade runt överallt men hittade inga datum för 2013? Allt material handlade om 2012. För tidig reklam eller kollar jag på fel ställe?

Surfade runt överallt men hittade inga datum för 2013? Allt material handlade om 2012. För tidig reklam eller kollar jag på fel ställe?

Datum kommer snart men vill ju att folk ska veta i god tid att vi kommer ha kurser.
Just nu har vi väntat på att de flesta större arrangörer ska ha satt sina datum så att ni har möjlighet att gå på allt.

Men som sagt, lägg till oss på Facebook så kommer ni få veta när vi satt datum.

Ja o med de större menar du ju såklart SMC Skånes egna KNIXkörningar nere på Lockarp!
De dagarna är spikade alleredan o i år kommer vi att köra med alla grupperna varje tilfälle förutom då när vi har en halvdag som är sista körningen.
Så gå in o titta på svmc.se/skane/knix så får ni reda på datum o allt där annars bara pma mig!
Samt jag vill även slå ett slag för Knutstorp vår BKK där.:banana
Pelle
Ansvarig för KNIXen Lockarp
Ansvarig för Avrostningen Ljungbyhed

Ja o med de större menar du ju såklart SMC Skånes egna KNIXkörningar nere på Lockarp!
De dagarna är spikade alleredan o i år kommer vi att köra med alla grupperna varje tilfälle förutom då när vi har en halvdag som är sista körningen.
Ja för det där att ni stängde vissa tillfällen för alla utom en viss grupp var skit. :gnissla

i år får det bli en knix med 250n. Henke hå brukar köra där med sin men då brukar det tyvärr bara vara licenskörning. Han har dock sagt att det är riktigt kul att köra lockarp med lill-ninja så nån gång måste jag väl testa :D Gillar att ni kommer köra med alla grupperna i år pelle!

Äntligen är Årets Datum spikade!
För anmälan och info gå in på:
http://www.svmc.se/halland/knix

Vi har även en tävling på SMCHallands Facebooksida där ni har chans att vinna en valfri KNIXkörning med SMCHalland på Bolestadsbanan för att delta gå in på
www.facebook.com/SMCHalland

För er som kommer att åka på Mc-Mässan i Halmstad finns det ytterligare 3 chanser att vinnna presentkort på valfri KNIXkörning med SMCHalland på Bolestadsbanan

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar