Knix- körning

Har inte hört nått om nå föranmälan detta år men rekommenderar att komma i tid då det är första gången på gröndal och ingen vet hur många som kommer..

Kan iaf skvallra att banan är underbar :fakta

låter bra det! hoppas det finns plats för 2 gröngölingar! :)

Hej alla.
Ber om ursäkt att ni inte fått några svar på ett tag, men jag har haft semester en vecka.
Vi tar inte föranmälan på knixkörningar, det är först til kvarn som gäller. Och som sagts tidigare i tråden så vet vi inte alls hur många som kommer eftersom detta är en testomgång.

Jerry du har mail

MVH Pia

Inget fel på banan men depån känns lite grusig? Kan bli rätt mycket med draget upp på banan känns det som:)

Inget fel på banan men depån känns lite grusig? Kan bli rätt mycket med draget upp på banan känns det som:)

Ingen fara, det är större grus/sten det under där är så packat, så det är inget smått som dras med. Skulle förhoppningsvis vara asfalterat till körningen i augusti i depån med:tummenupp

Har inte varit på knix förut. Hur går det till med grupper osv?.. Gasar man för mycke blir man avplockad?.. :hojbusa

Har inte varit på knix förut. Hur går det till med grupper osv?.. Gasar man för mycke blir man avplockad?.. :hojbusa

Man delar upp sig i 4 olika grupper, nybörjare på bana, de som har kört ett par ggr, mer erfarna på bankörningar och en snabbgrupp för de som vill pressa o öva sig under lite mera fart på det hela, ungefär så kortfattat..

Ja nu vet ju jag hur du kör, så allt under näst snabba eller snabbaste gruppen är bara fel för din del:) Snabb grupp har inga omkörningsrestriktioner förutom i kurvorna i princip.

Man delar upp sig i 4 olika grupper, nybörjare på bana, de som har kört ett par ggr, mer erfarna på bankörningar och en snabbgrupp för de som vill pressa o öva sig under lite mera fart på det hela, ungefär så kortfattat..

Ja nu vet ju jag hur du kör, så allt under näst snabba eller snabbaste gruppen är bara fel för din del:) Snabb grupp har inga omkörningsrestriktioner förutom i kurvorna i princip.

Den slingan ser att innehålla precis det jag skulle behöva träna på. Men jag misstänker att racehojar icke göra sig besvär...

Vad ligger maximala antalet deltagare på?
4 grupper med 10-15 deltagare/grupp?

Lite hänger det på hur många instruktörer vi har. Det skulle kunna funka med 20 deltagare/grupp. Men än så länge vet vi inte hur många instruktörer som kommer från Sörmland. Eftersom det är första gången vi kör på den här banan så får vi vara flexibla och improvisera lite när vi ser hur många som kommer. Förhoppningsvis blir det många deltagare och tillräckligt många instruktörer. Det är en riktigt kul bana

Back