Vill bara säga att jag hoppas att de får tag i den idiot som i morse vid 7-tiden skar halsen av en 7-årig pojke på väg till skolan och stack ner en medelålders kvinna några hundra meter från mitt hem i centrala Linköping. Båda dog (grabben omedelbart och kvinnan på sjukus). Hade två bekanta på besök precis varav en av grabbarna var släkt med den lilla grabben.
Fan att det inte finns dödsstraff i Sverigen i form av ofentlig avrättning med nackskott!
Fan att det inte finns dödsstraff i Sverigen i form av ofentlig avrättning med nackskott!