Knivade mig med grisig kniv - Vad nu?

• Thread starter Thread starter Merovingian
  • Start date Start date
Jepp, nu är det officiellt! Jag är sjuk i huvudet. Det här inlägget gav mig en riktigt otäck flashback till det filmiska mästerverket "Fäbojäntan"...:rysa

Ah, TS bor ju på knivsöder så vem blir förvånad. De skär i varann och sig själva för fullt i den stadsdelen. Har hört att södersjukhuset har en hel avdelning för knivskador.

Passa dig:

Om Du får falukorv i blodet så kan Du få den ökända Dalasjukan. Du kommer börja klä dig i folkdräkt, få blont hår med pottfrilla och börja spela nyckelharpa i Gamla Stan i Sthlm samtidigt som Du kullar på tjejerna som går förbi.... Du kommer dock inte få några fysiska men av sjukdomen. Brukar gå över efter en utlandsvistelse i sol och värme.

Doktorn rekommenderar massor av myggmedel på såret och surströmming med nubbe till frukost innan Du går till jobbet..

Dagens garv! :D

Oh Yes! Ta med sköterskeuniformen, jag är illa skadad...;)

Å men se...lilla nussekudden.... skadad rejält... fröken vänster oxå... *vilket bekymmer det ska bli att lura hjärnan NU då...* :D
Det där får du nog 120% invaliditetsersättning livet ut för skulle jag tro...
JAg menar, du använder ju inga andra kroppsdelar iaf! ;)

Jepp, nu är det officiellt! Jag är sjuk i huvudet. Det här inlägget gav mig en riktigt otäck flashback till det filmiska mästerverket "Fäbojäntan"...:rysa

Utveckla... jag har inte sett den...

Last edited:
Amputera, finns ingen räddning.

Symtom av detta kommer resultera i att du inom snar framtid kommer ha flickvän, då singellivets ensamma guldkant kommer bli chanserad utan högerhanden.

Win/win situation dock, frukta inte.

Svensk porr at it's best, där ett :tuttar "roar" sig själv med en synnerligen lång och grov falukorv...

;) Got You!

Men apropå din massakrerade hand: Hur ska vi nu kunna köra? Din bumse vibrerar väl så att den där skadan aldrig kan läka. Någonsin?

Tulle Lille... :sjuk:krama

Har aldrig förstått den där filmen.. (ja ,jag har sett den måste jag erkänna), varför roa sig med en falukorv när man kan roa sig med nåt stort i verkligheten ? :D:D

Mmm, I hear you. Fast efter just den scenen är korv och/eller sex det sista man är sugen på...;)

För att falukorven inte behöver bekräftelse efteråt?

Vad är det för krävande älskare du har? Riktiga män rullar av och somnar!:D

Last edited:
Last edited:
Du kommer att sakta förvandlas till superhjälten "falukorvsmannen" Din mission blir att befria alla förslavade falukorvar, du kommer att gömma dig i kyldisken på ICA och brotta ner intet ont anande pensionärer och studenter som tänkt sig ett skrovmål på fettemulgering på tub. Tyvärr kommer du inte att röna någon uppskattning från din omgivning och du kommer att sjunka allt djupare ner i en missär av folkölsmissbruk och chipskonsumtion. Det enda jobb du kan få är som stand in i svenska p-rullar. Du slutar ditt liv som korv stroganoff efter en mystisk oycka under inspelningen av filmen "Fäbojäntan blir mattant":)

hahaha, och välrakade kön var verkligen inte inne på det tiden, så snacka om hår i maten:tummenupp

:tummenupp:D iofs sant!

Nä, ska man ner där får man ha en nödraket med sig...Funkar både att kalla på hjälp med och att bränna sig fram med.:tungan

Levde i den villfarelsen att riktiga män inte orkar rulla av..

Liiiite gentleman är man väl...;)

Last edited:
Hahaha, det är bara på SH man kan spåra ur så totalt att man glider från trådskaparens "knivande" (vad fan är det för ord förresten:va) i fingret till svenska p-rullar :D:D

Hahaha, det är bara på SH man kan spåra ur så totalt att man glider från trådskaparens "knivande" (vad fan är det för ord förresten:va) i fingret till svenska p-rullar :D:D

Nåja, ska man vara ärlig så är väl knivvåld den enda lust svensk sjuttiotalsporr framkallar...:hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT