knepiga rondeller i England

Har sett den bilden förut. Tror fan jag skulle gripas av panik och köra plattan i mattan rakt igenom och hoppas på det bästa :hihi

Själv tycker jag det varkar rätt logiskt ändå... Och väldigt genomtänkt, är säkert knepigt när man kommer dit första gången, men när man förstår hur det funkar är det förmodligen precis hur bra som helst, det sväljer ju massor med trafik, o ska du svänga vänster behöver du ändå inte köra runt hela rondellen, iom att insidan går åt fel håll sas, om jag fattat allt rätt ;) ...

philsson skrev:
Fattade inte så mycket själv men en "utlänning" lär ju mer eller mindre få knut i skallen av dethär.

http://www.humorsajten.com/ar/bilder/rondell.htm
Känns säkert som när jag kör nu. Smålänning o inte vet vad vinterväg är, samt att man inte ser väggrenar, hur många filer det är, om det döljer sig en refug i korningen eller inte, för man ser dem inte för all snö.

Kört över en massa refuger redan samlegat i mitten av 2 filer då jag inte ser om det är 2st eller inte :P

jag tycker inte de e sååå snyggt i s-holm heller..kanske finns på nå mer ställen..
rödljus mitt i rondellerna på vissa ställen...varför byggs en rondell? jo för o slippa rödljus :3freak

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg