knas med streamad video.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
När jag är inne på www.motogp.com så får jag ibland problem med att streama eller kolla på deras videos i Win mediaplayer format.
Jag har uppgradeat spelaren så den är så uppdaterad jag har lyckats få den.
Startar jag om webläsaren eller i bland datorn så funkar det igen. Har webläsaren stått på en stund så får jag bara en fet grön skärm istället för bild. Ljudet går fram. Nej, jag vill inte byta till Firefox/linux what ever.
What´s up doc?

2989386 När jag är inne på www.motogp.com så får jag ibland problem med att streama eller kolla på deras videos i Win mediaplayer format.
Jag har uppgradeat spelaren så den är så uppdaterad jag har lyckats få den.
Startar jag om webläsaren eller i bland datorn så funkar det igen. Har webläsaren stått på en stund så får jag bara en fet grön skärm istället för bild. Ljudet går fram. Nej, jag vill inte byta till Firefox/linux what ever.
What´s up doc?
Att byta till Linux känns ganska onödigt för att få motogp-sändningarna att funka :).

Det är inte helt fel att prova att installera ff dock och se om det beror på IE. Om det är samma fel där så prova att installera vlc(videolan.org) och se om det beror på spelaren. Något av dessa bör det va. GL

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg