Knäskrapar du på landsväg

Jag knäskrapar

• Antal röstningar
    0
RAVESMURF skrev:
du får väl "hänga" mer på potatoes-forumet...jag e dålig på sportfloskel-närvaro...får mina ryck ibland bara....kom upp och åk din smurf... :7peta
Kommer upp och åker utan att knäskrapa i sommar :tummenupp

Swedie, jag har skrapat på RAK 70väg.. höger-vänster-höger-vänster.. man bli ganska trött och man använder båda filer så möte är ej att rekommendera.. men va roligt det ser ut (eller hur oscar) :)

klart det tar i lite här och där... måste erkänna att det visst finns skarpa svängar ute i trafiken där man kan få ner knäna i laglig fart, men att hålla temp på däcken uppe för det...... kräver en helt annan hastighet :va

Jag kör BMW (och är moralens vakt No. 1 (efter Ugluk)) så jag vägrar att erkänna att det tar i ibland....

Galne Dansken skrev:
Jag kör BMW (och är moralens vakt No. 1 (efter Ugluk)) så jag vägrar att erkänna att det tar i ibland....
Även jag har syndat på landsväg, men det va faktiskt inte meningen, inte mitt fel att dom bygger så snäva rondeller...

KetogaN skrev:
Swedie, jag har skrapat på RAK 70väg.. höger-vänster-höger-vänster.. man bli ganska trött och man använder båda filer så möte är ej att rekommendera.. men va roligt det ser ut (eller hur oscar) :)

Hur fan då? :confused:

Det är jävligt skickligt....

Film?

mavve det är f-n inte olagligt att köra 17 varv i mina rondeller.. ja, jag äger dem! de är mina!!!!! :arsele

Asylum_Nakaza skrev:
mavve det är f-n inte olagligt att köra 17 varv i mina rondeller.. ja, jag äger dem! de är mina!!!!! :arsele
Lika dumt som det är roligt är det att knäskrapa i rondeller, jag gör det själv ibland :kocko

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti