Knäskrap

Ronnie

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Såld:KTM 660 SMC -04, Såld:R6 -00:a
YES!! Idag kom det efterlängtande knäskrapet, tog ett extra varv i en rondell o helt plötsligt knastrar det till under i knäpucken :yoparty :yoparty Inte alls så äckligt som jag väntat mig,, Nu är jag glad resten av dan iallafall :tummenupp :tummenupp

Grattis förresten

Är det strävt att knäskrapa?

Kan det inte vara liksom störande att ha knäet i backen över diverse ojämnheter?

Själv har jag aldrig knäskrapat, men med ett nytt ställ och en ny hoj då är det ingen match :tummenupp

Ronnie skrev:
YES!! Idag kom det efterlängtande knäskrapet, tog ett extra varv i en rondell o helt plötsligt knastrar det till under i knäpucken :yoparty :yoparty Inte alls så äckligt som jag väntat mig,, Nu är jag glad resten av dan iallafall :tummenupp :tummenupp
Grattis!
Själv funderar jag på att gå ut på gatan när ingen ser och skrapa puckarna :D

Hulken_1 skrev:
Själv har jag aldrig knäskrapat, men med ett nytt ställ och en ny hoj då är det ingen match :tummenupp

O det kan jag intyga. Jag har legat bakom denna herre på G-åsen och han åkte på det mesta av cyckelns diverse stålarrangemang. Jag låg bakom i ett regn av gnistor :yoparty Däcken hade en sekundär inverkan liksom. Tjena Hulken :D (DR-Miton från förr)

/h

Har allt funderat på o fuskskrapa,, men polarna ska tydligen kunna se hur äkta ser ut hehe,,,

Så jäkla strävt va det inte,, trodde man va tvungen o parera som en björn, men icke,,

Vill ut o göra om det igen, men det får vänta till i morgon,,

Rondell Ronnie

Häng ut åta helskota med hela kroppen, o slappna av, spänner man sig så går det bara inte,,, de kommer om man vill tillräckligt :banana :banana

Grattis :tummenupp

Vilken tid ska du ut och köra imorgon? Jag har äntligen fått hojen i körbart skick :banana så jag kör hem den till Trollhättan imorgon!
Jag och en polare pratade om att sticka ut och köra imorgon vid fem-tiden. Sugen på att hänga på`? Ju mer, desto roligare! :banana

Jag tror inte jag är vig så det räcker! :(
Mitt sidostöd (som hänger lite lite längre ner än det ska) tog i backen i en rondell idag, vilket tydde på att jag hade rätt bra nedlägg. Jag tyckte jag hängde som en apa, men inte tog knät i för det! :va

Jag lärde mig fan knäskrapa med hojen upprätt i våras. Vill man bara skrapa handlar det bara om att ha jävligt långt knä. :D

sandstream71 skrev:
Grattis!
Själv funderar jag på att gå ut på gatan när ingen ser och skrapa puckarna :D

Har ett par sverigepuckar som det inte är mycket kvar på du kan få dom för 50spänn plus frakt :rofl

Inget att skämmas över jag skrapade in Gladiator Heros puckar sist på kinnekulle så du är i gott sällskap!

Knäskrap är kul så länge skinnstället inte blir förstört
Fast en viss ballfaktor har ju ett sådant skinnställ :D

#Olsson# skrev:
O det kan jag intyga. Jag har legat bakom denna herre på G-åsen och han åkte på det mesta av cyckelns diverse stålarrangemang. Jag låg bakom i ett regn av gnistor :yoparty Däcken hade en sekundär inverkan liksom. Tjena Hulken :D (DR-Miton från förr)

/h

Tjena Olsson!!

Vi hade det allt bra på Gelleråsen förra året.

Har du skaffat dig en vassare hoj nu ser jag. (Avis)
Jag är oxå snart på gång att byta.

Vi ses säkert i sommar.....

Hulken_1 skrev:
Tjena Olsson!!

Vi hade det allt bra på Gelleråsen förra året.

Har du skaffat dig en vassare hoj nu ser jag. (Avis)
Jag är oxå snart på gång att byta.

Vi ses säkert i sommar.....

Ja, lite vassare. För vass för mig, men det kan man ju hålla för sig själv. Nu bär det av till Gotland Ring om en halvtimme. Vi ses.

/h

Back