Knäskrap!

zeal skrev:
godmorgon där!
dags att vakna nu ? *s*

mycket fotpinneskrap blir det.. :fakta
tina blir de gröngrupp nu då :confused: `
/z

Vakna?! Jag var ju inne 06.27 imorse.
En del har ju inte semester vettu, så man måste ner i svinhuset å jobba mellan varven åxå :p
Du.. tar jag en grön väst nästa gång så blir jag nog lynchad av Pingvin Kompaniet(ni med gröna västar) :D
Blir ju fortfarande varvad rätt mkt i Orange grupp så.. nja. Jag tror knappast det.
 
Tinatjejen skrev:
Vakna?! Jag var ju inne 06.27 imorse.
En del har ju inte semester vettu, så man måste ner i svinhuset å jobba mellan varven åxå :p
Du.. tar jag en grön väst nästa gång så blir jag nog lynchad av Pingvin Kompaniet(ni med gröna västar) :D
Blir ju fortfarande varvad rätt mkt i Orange grupp så.. nja. Jag tror knappast det.

jojo , 6.27 my *ss *skratt*
har inte heller semester o det skulle man gärna vilja ha igen..

hihi.. ingen grön nästa gång altså ?
näh nu ska jag sova lite .. *s*

/z
 
Elis skrev:
Tack själv, det var otroligt kul. :D :D

Även jag fick ner knät tack vare ditt perfekta tempo.

En bild av oss tagen av Pingvinen för några veckor sedan.

Jag har ett gäng bilder på er... så det kommer väl kanske upp imorgon eller så. :fakta
 
zeal skrev:
jojo , 6.27 my *ss *skratt*
har inte heller semester o det skulle man gärna vilja ha igen..

hihi.. ingen grön nästa gång altså ?
näh nu ska jag sova lite .. *s*

/z

Du, jag åkte från Enköping 05.30 imorse, så your *ass kan du hålla för dig själv du :p
jag tror knappast att de blir grön väst nästa gång. däremot ska jag lurpassa på de snabbaste med oranga västar och tjata på dem en grön och sno deras oranga.. det kanske kan va en plan.... :rolleyes:
 
Jag har 2 bilder på dig Yammaretta :bow

De dyker upp på min sida nån gång under dygnet.. Ordnade inzoomningar på din lutning :rock
 

Bifogat

  • skrap1.jpg
    skrap1.jpg
    49.4 KB · Visningar: 157
Inzoomning bild 2
 

Bifogat

  • skrap2.jpg
    skrap2.jpg
    77.4 KB · Visningar: 154
Ett av mina skrap :D :D :D

Tack till Krypto för alla bilder.
 

Bifogat

  • 043.jpg
    043.jpg
    68.7 KB · Visningar: 126
.

Elis!
Nu så e det bara att öva på wheeeeeeeelisar på Torsdag om det blir någe race då annars blir jag ledsen i ögat så ruskigt åksugen nu ett tag! :tummenupp
 
Vad är det som får Elis att öka farten tro???

Joooo...........

**
**
**
**
****
***
**
*
 
Re: .

Yammaretta skrev:
Elis!
Nu så e det bara att öva på wheeeeeeeelisar på Torsdag om det blir någe race då annars blir jag ledsen i ögat så ruskigt åksugen nu ett tag! :tummenupp

Har redan övat starter på Lunda, få se om det räcker.

Wheelisar kommer av bara farten med tiden, har lite problem när jag ska växla på bakhjulet, får väll byta till en R1 i värsta fall.

( enligt uppgift ska det bli race på torsdag) :D
 
Re: Re: .

Elis skrev:

( enligt uppgift ska det bli race på torsdag) :D

Jodå det verkar så .....
Hittade följande på bike.se:
"Fartfullt semester Race i Tierp!!!!!!!

Torsdagen den 24/7 blir det race på Tierps flygfält.
Avfärd från Max i Uppsala vid 18.00 o inte en sekund senare. Lottningen sker vid flygrakan i Tierp kl: 19.00

"

//B
 
Re: Re: Re: .

Bear skrev:
Jodå det verkar så .....
Hittade följande på bike.se:
"Fartfullt semester Race i Tierp!!!!!!!

Torsdagen den 24/7 blir det race på Tierps flygfält.
Avfärd från Max i Uppsala vid 18.00 o inte en sekund senare. Lottningen sker vid flygrakan i Tierp kl: 19.00

"

//B
Sorry han inte se detta inlägg innan jag skrev,tack som fan Bear :tummenupp
 
Re: Re: Re: .

Bear skrev:
Jodå det verkar så .....
Hittade följande på bike.se:
"Fartfullt semester Race i Tierp!!!!!!!

Torsdagen den 24/7 blir det race på Tierps flygfält.
Avfärd från Max i Uppsala vid 18.00 o inte en sekund senare. Lottningen sker vid flygrakan i Tierp kl: 19.00

"
//B

Det låter finfint :tummenupp

Om det inte blir alltför mycket fest dagen innan så dyker jag upp vid Max..
 
Fotpinne skrap är bara halvvägs..... ;)

Kolla in bilden nedan :eek: , det är tur man har gammal hoj..... ;)

Upptäckte inte detta förräns igår kväll.... :eek:

Nu måste jag fundera ut vad som är "fel", fotpinnarana tar i, kåpan likaså men jag kör inte hela vägen ut på bakhjulet :confused:

Undrar om det kan vara så att det är dags för en ny stötdämpare ?

Finns det "puckar" som går att montera på kåpor :confused:


//B
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top