Knäskrap och fuckorace

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Tack vare viljestyrka och de många tipsen i tråden "Klumpig som ett kylskåp (Knäskrap)" (http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=46969) så har jag för ca 10 minuter sedan lyckats med mitt första knäskrap :yoparty

Och något som inte direkt gör mig mindre glad är att på vägen hem från industriområdet jag tränade på träffade på ett moppefucko på sin "något" trimmade Gilera Runner. Självklart fick han en jävla fart när han såg mig i backspegeln. "Ännu ett moppefuck med dåligt trimmad scooter" tänkte jag men döm om min förvåning när jag accade upp i runt 100 km/h (50 väg) och han fortfarande drog ifrån sakta men säkert. Visserligen drog jag han vid runt 120-130km/h, men ändå, den gick jävligt bra för att vara moppe.

Men efter ett första knäskrap och ett vunnet moppefuckorace så är jag nu störtglad och vill bara skriva av mig lite.

(Sorry för en "intresseklubben antecknar tråd")

Det e najs med knäskrap. Ger man sig fan på´t så går det...

Sitter nu å letar efter andra puckar, som kan vara roliga att ha (efter mina original är slut)...

Så om nån har länkar, släng upp dom här.

:hej

cRoC skrev:
Äsh, din är ju strypt.. :tungan

Grattis till knäskrapet ;)
Det är den säkert men får jag stryk av en moppe då säljer jag fan miton :D

cRoC skrev:
:rofl

Gilera har ju 100 och 180ccare också.. kanske kan ha vart nåt sånt?
Kan ha varit det då den lät dovare än en "vanlig" runner, men killen såg ganska liten ut.

Grattis!

Kul att nån klarar o knäskrapa, själv har jag verkligen gått in för o sätta mitt första knäskrap men varje gång så saknas de ett par mm o det är så irriterande :mad: :4skrika

Men Grattis iaf och moppeder ska man köra infrån :yoparty

Slappa skrev:
Kul att nån klarar o knäskrapa, själv har jag verkligen gått in för o sätta mitt första knäskrap men varje gång så saknas de ett par mm o det är så irriterande :mad: :4skrika

Men Grattis iaf och moppeder ska man köra infrån :yoparty
Jo, precis så har det varit för mig också och jag är så jävla stel så jag måste ligga precis på lutningsgränsen för att klara att skrapa, vilket har resulterar itt ett par härliga bakhjulssläpp, men det går. Läs några av tipsen i tråden nämnd ovan så ska det nog lösa sig. Lycka till :tummenupp

kaZmur skrev:
Tack vare viljestyrka och de många tipsen i tråden "Klumpig som ett kylskåp (Knäskrap)" (http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=46969) så har jag för ca 10 minuter sedan lyckats med mitt första knäskrap :yoparty

Och något som inte direkt gör mig mindre glad är att på vägen hem från industriområdet jag tränade på träffade på ett moppefucko på sin "något" trimmade Gilera Runner. Självklart fick han en jävla fart när han såg mig i backspegeln. "Ännu ett moppefuck med dåligt trimmad scooter" tänkte jag men döm om min förvåning när jag accade upp i runt 100 km/h (50 väg) och han fortfarande drog ifrån sakta men säkert. Visserligen drog jag han vid runt 120-130km/h, men ändå, den gick jävligt bra för att vara moppe.

Men efter ett första knäskrap och ett vunnet moppefuckorace så är jag nu störtglad och vill bara skriva av mig lite.

Haha jag hörde dig nog idag j*vla raggare:hihi grattis till skrapet och bara så du vet det du hade race mot var en runner 180cc:D

Alex.J skrev:
Haha jag hörde dig nog idag j*vla raggare:hihi grattis till skrapet och bara så du vet det du hade race mot var en runner 180cc:D
Haha! Någon du känner eller? Gick rätt hyffsat men han hade jävligt dovt ljud plus ett avgassystem i stil med Sweedos överarmar så det kan nog va en 180cc

Knäskrap

Satte mitt första knäskrap idag :banana
Leendet hängde högt o jag bara gasade o lade ner ännu mer hehe..
Nu kommer det lite krångligare, jag har bara skrapat i rondell o man kan ju inte åka runt men en skrapad puck det ser lite skumt ut :gnissla
I en vanlig sväng på väg alltså inte i rondell går det bara inte o lägga ner tillräckligt mycket!
Får klura ut nåt :D
//D

Slappa skrev:
Satte mitt första knäskrap idag :banana
Leendet hängde högt o jag bara gasade o lade ner ännu mer hehe..
Nu kommer det lite krångligare, jag har bara skrapat i rondell o man kan ju inte åka runt men en skrapad puck det ser lite skumt ut :gnissla
I en vanlig sväng på väg alltså inte i rondell går det bara inte o lägga ner tillräckligt mycket!
Får klura ut nåt :D
//D

Hitta en rondell med inte så mycket trafik i och vänd håll... gjorde jag men man kände sig lite från månen när det kom bilar.

hållundan skrev:
Det e najs med knäskrap. Ger man sig fan på´t så går det...

Sitter nu å letar efter andra puckar, som kan vara roliga att ha (efter mina original är slut)...

Så om nån har länkar, släng upp dom här.

:hej

Som jag skrev i den tidigare länken så tycker jag att spidis är rätt coola, ganska diskreta dock...inte så flashiga som dom röda där... :hihi

Bifogar bilden jaahhhh

Bifogat

• spidi.jpg
    spidi.jpg
    34.2 KB · Visningar: 64
kaZmur skrev:

Haha,härligt en moppe.Om det hade hänt mej så hade jag inte tagit upp det här :tummenupp

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!