Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ha! Tackar så mycketgrattis
hoppas hojen aldrig skrapar i!
Jaaa! är sjukt nöjd! Nu ska det brassas slingerbuuuuulten!Grattis!
Kmr självihåg när man va ute och brassa 125'a och duttade ner knäet i backen första gången, satan så nöjd man va![]()
Vid Sjöhistoriska museét! Körde runt och runt i cirklar och till sist klarade jag detJösses knäskrap, var då?![]()
Minns när jag knäskrapade första gången på min Crescent. Sprang till mamma med tårarna i ögonen och fick plåster!
Jaaa! är sjukt nöjd! Nu ska det brassas slingerbuuuuulten! :yoparty[/QUOTE skrev:Famous last words...
Hahah grejen var att det är pappas ställ så han ba! Jävlar min son nu ska jag ha tillbaks det! RESPEKT!Grattis grattis! "Pappa, jag behöver pengar till knäpuckar" strax då ?!????![]()
![]()
Tack och Grattis själv!Grattis =)
Jag gjorde mitt först med stora hojen häromdagen![]()
Oh, nej då kanske bara liteVafan, känns ju som man ligger gött efter när man aldrig nuddat knä. Ändå har jag haft 2 125or och två 600or. :boll
Lära?
Haha ungefär så ja!Häng som en apa.. Ena knäväcket på sadeln å andra knät i asfalten![]()
Tack!Grattis!
Haha! Även att det är en 125! FULL GAS HELA BULTEN! Försök med det ni!Famous last words...
Hahah så sa min kompis också!Någon som dragit pucken i bandslipen?![]()
Skämt åsido, grattis =)
Man får gratinera!
Själv kan jag bara skrapa vänster knä med lillhondan. Exp. kammaren tar i på andra sidan...![]()
Vafan, känns ju som man ligger gött efter när man aldrig nuddat knä. Ändå har jag haft 2 125or och två 600or. :boll
Lära?
Bra där grabben tillskillnad mot dom koola grabbarsom kommer till butiken och betalar pengar för slitna puckar för att inte skämmas ibland polarna!!
![]()
Nu är det bara samma sak på grus kvar
GZ
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|