Knäskrap (film)

Status
Ej öppen för fler svar.
Snyggt jobbat limez skit i vad alla säger. Brukar kallas avundsjuka du hade kul d är det viktiga :tummenupp

Ja det är jävligt märkligt.

Ett moppefjun har kul och visar dessutom ett trix som merparten av medlemmarna här på sajten inte ens vågar testa pga sporthojar oftast framförs av putsbögar med mega-ego.... och genast är drevet igång.

Jag tycker det var rätt kul även om det kanske inte är ett stunt att basera sin framtida försörjning på. hellre såna här klipp än en till fegis-wheelie

Vad gäller knäskrap på bana.... En apa kan få i puckarna på bana. Vad är märkvärdigt med det?

De flesta klänger som en för att få ta oskulden på puckarna i början, undertecknad inkluderad.

Har du sett Sweedo. Jag har en hoj igen! Visserligen en liten en men ändå. Trots villa och båt.

När är det dax för dig då...

Var ett jävla gnäll på denna film? Men när folk postar trådar ang att dom köpt en ny hoj, helst i standard-utförande ja då är det ingen som bryr sig.

Keep it up Limez! :tummenupp

Hela vitsen med att ha hoj är att ha kul. Då kan man lika väl filma det kuliga man har och dela med sig av det goda :tummenupp

Brilliant!

O nej jag blir helt snurrig!

Jag ger full credit till Limez som VÅGAR och HAR KUL.
Han har säkert vält omkull (lutat) sin hoj/ar mer än fler andra och även någon av alla besserwissarna.

Han skäms inte för att starta lugnt med en 125a för att sen bli mognare (mer erfarenhet) i trafiken tidigare i livet än andra.
(Jag började själv min karriär på en skitraka - RD 125 och vidare till en tung GS 750 E vid 18 år)
Vissa andra startar sin karriär med minst en litersmaskin och har ingen aning om hur de skall kunna hantera dess prestanda.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey