Jag har kört sporthoj i några år och knäpuckarna har fått äta skit emellanåt
. Sista hojen innan bytet var en 929 fireblade och vi skrapade tillsammans då och då.. När jag bytte upp mig förra månaden till en CBR1000RR tyckte jag att jag man satt lite högre men reflekterade inte mer över det. Förra veckan så kom jag att tänka på att mitt nya skinn med tillhörande puckar är helt orörda och gav mig ut för att ändra på detta. Jag jagade helt enkelt skrap i kurvor, rondeller mm, utan att nå resultat. Min polare som var med hävdar att det bara saknades ngn cm men jag lyckades inte komma ner. Kan detta bero på att den nya hojen är högre?
Finns det någon med liknande erfarenheter??
Destruktiva svar i stil med att jag är feg, kör dåligt, skall våga lägga mer undanbedes, jag vet att jag inte är ngn rossi, men även att jag inte är helt talanglös
Konstruktiva svar i stil med att jag (du) inte har några problem med din 1000rr eller tips på knäförlängare mm mottages gärna
. Sista hojen innan bytet var en 929 fireblade och vi skrapade tillsammans då och då.. När jag bytte upp mig förra månaden till en CBR1000RR tyckte jag att jag man satt lite högre men reflekterade inte mer över det. Förra veckan så kom jag att tänka på att mitt nya skinn med tillhörande puckar är helt orörda och gav mig ut för att ändra på detta. Jag jagade helt enkelt skrap i kurvor, rondeller mm, utan att nå resultat. Min polare som var med hävdar att det bara saknades ngn cm men jag lyckades inte komma ner. Kan detta bero på att den nya hojen är högre?Finns det någon med liknande erfarenheter??
Destruktiva svar i stil med att jag är feg, kör dåligt, skall våga lägga mer undanbedes, jag vet att jag inte är ngn rossi, men även att jag inte är helt talanglös
Konstruktiva svar i stil med att jag (du) inte har några problem med din 1000rr eller tips på knäförlängare mm mottages gärna
(pathfinder här på forumet)