Knäcka en mytoman!

Hojen har säkert hunnit bli stulen till dess...

Kände en mytoman en gång i tiden. Svårt att avslöja en mytoman.

Denne drog historier som mycket väl kunde ha varit sanna, inga överdrifter lr så.

Ex: "Jag lade en fläskkotlett på på grenröret på farsans nästan nya MB. Först luktade som någon stekte kött, sedan blev värre och värre. Han stannade och öppnade huven och att där låg det en förkolnad köttbit. Åkte världens utskällning.

"En gång när jag åkte med kompisen som jobbade på Arla ochhan skulle backa till kajen stod en bil parkerad. Tog en liter filmjölk och tömde det i friskluftintaget över värmepaketet vid vindrutan. De ringde och frågade om det var vi som gjort det. Vi nekade och sa att det måste ha varit någon annan."

"Jag gömde en surtströmming bit i en av lastbilarna. När han öppnar dörren känner han av surströmmingen. Han letar och letar, men hittar det inte. Han är så förbannad att han säger: Jag ska vrida nacken av den som gjort det här". Jag hade gömt i surströmmingen friskluftsintaget."

Killen har bara läst anarkisthandboken och bildade sig olika drömmar som senare blev så verkliga för honom själv...i slutändan är det en grej som har hänt! its weird hur den mänskliga hjärnan fungerar :S

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg