kmx 125 info?

• Thread starter Thread starter FeJ
  • Start date Start date

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
Nån som har lite info förutom det som står i stickyn. Sökt har jag med gjort men hittar asså inte mycket info om den verkar vara en liten mysko hojj. :tungan

Det blir ingen wsm det var asså för lite krut i dem och då menar jag för lite det var inte acceptabelt. Körskolan fick inte ha dem motorcyklarna att övningsköra med för dem kom inte upp i hastighet me dem. Så därför fudnerar jag på en billig 125 och lackera om och lite så.

http://www.blocket.se/vi/7662173.htm?ca=23_8_s

typ den...

Slipbert skrev:
2052002 Nån som har lite info förutom det som står i stickyn. Sökt har jag med gjort men hittar asså inte mycket info om den verkar vara en liten mysko hojj. :tungan

Det blir ingen wsm det var asså för lite krut i dem och då menar jag för lite det var inte acceptabelt. Körskolan fick inte ha dem motorcyklarna att övningsköra med för dem kom inte upp i hastighet me dem. Så därför fudnerar jag på en billig 125 och lackera om och lite så.

http://www.blocket.se/vi/7662173.htm?ca=23_8_s

typ den...

20 gånger hellre wsm en xlen.. xlen måste fan va slöare.

För 12000 får du en crm å dom fan så mycket snyggare...

ska bara ha nått att pilla med sen över sommaren så om den är så snygg skiter jag nästan i. Vill ha lite pulver i och gärna lite bakhjul sett på film att den inte ska va så dålig. Men vill höra era åsikter

Slipbert skrev:
2052079 ska bara ha nått att pilla med sen över sommaren så om den är så snygg skiter jag nästan i. Vill ha lite pulver i och gärna lite bakhjul sett på film att den inte ska va så dålig. Men vill höra era åsikter
såg konstigt ut, inga kylvingar men det var en vätskekyld om jag såg rätt. Vart sitter kylaren :va

Lundgren skrev:
2052225 såg konstigt ut, inga kylvingar men det var en vätskekyld om jag såg rätt. Vart sitter kylaren :va

På andra sidan kanske? Jag vet att en del gamla 80cc bara har en kylarvinge. Det ser lite skumt ut :3freak

enduroemil skrev:
2052393 På andra sidan kanske? Jag vet att en del gamla 80cc bara har en kylarvinge. Det ser lite skumt ut :3freak
Måste se ruskigt dumt ut med en kylvinge, därför trodde jag att den typ satt i mitten eller något, trodde inte att de skulle sätta den på ena sidan med en kylvinge. Mycket märkligt

En liten designmiss på KMX:en :P

Väldigt lättkörd o behaglig motor.. går helt ok att åka på bakhjulet med den också.. min har funkat hur bra som helst.. bara lite elfel men annars ha allting funkat perfekt och alltid startat :)

Någon som sitter och trycker på sprängskiser till en KMX? Jag hitta inga på hela internet :argpådato Och grejen som har gåt sönder har väll inte ens ett svenskt namn :huvet

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...