KM 11/9 Knutstorp

Spank you very much för infon!

Nu ska jag bara byta tankfoam så Bladen går på bensin och inte skumgummi!

Ses där!

pilsner

Pilsner skrev:
Spank you very much för infon!

Nu ska jag bara byta tankfoam så Bladen går på bensin och inte skumgummi!

Ses där!

pilsner

Jag har anmält min Kawasuki idag, det kommer att bli tufft med A+B förare i samma grupp, hoppas att jag bara blir varvad 2 gånger :gnissla

GSXR1100R skrev:
Jag har anmält min Kawasuki idag, det kommer att bli tufft med A+B förare i samma grupp, hoppas att jag bara blir varvad 2 gånger :gnissla

Håller med dig. Det är inte banan eller körningen jag är rädd för utan "di snabbe". Det känns alltid lika obehagligt att bli omkörd på båda sidor samtidigt precis innan en kurva. Jag har dessutom en sån obehaglig känsla av att vara ivägen när de kommer och jagar varvtider.

Men, tävlingen är öppen för alla medlemmar, oavsett hoj och körskicklighet, så jag hoppas på en bra dag. Blir vädret bra ska jag försöka nå 1,10. Man får väl starta sist och släppa iväg klungan så man får några varv i ensamhet innan de kommer igen.

Vi ses \\pilsner

Pilsner skrev:
Håller med dig. Det är inte banan eller körningen jag är rädd för utan "di snabbe". Det känns alltid lika obehagligt att bli omkörd på båda sidor samtidigt precis innan en kurva. Jag har dessutom en sån obehaglig känsla av att vara ivägen när de kommer och jagar varvtider.

Men, tävlingen är öppen för alla medlemmar, oavsett hoj och körskicklighet, så jag hoppas på en bra dag. Blir vädret bra ska jag försöka nå 1,10. Man får väl starta sist och släppa iväg klungan så man får några varv i ensamhet innan de kommer igen.

Vi ses \\pilsner
Ähh så farligt är det inte, bara att ligga kvar i sitt spår när blåflaggan kommer, dessutom har du ju mig att kriga i bottenstriden med.

Jag hamnar i gruppen under 500cc.

Om jag hamnar på snabbare varv tider än dig micke ska du skämas.

Fixx skrev:
Jag hamnar i gruppen under 500cc.

Om jag hamnar på snabbare varv tider än dig micke ska du skämas.
På den j-a gokartbanan räcker det med 25 pållar :mad:

För er som täkner köra KMet men som ännu inte anmält er, det är sista anmälningsdag i morron söndag .
Skynda, skynda att anmäl er :fakta
Jag är iallafall anmäld nu... Hoppas bara att det går vägen att köra... :4skrika

Åsa #96 skrev:
För er som täkner köra KMet men som ännu inte anmält er, det är sista anmälningsdag i morron söndag .
Skynda, skynda att anmäl er :fakta
Jag är iallafall anmäld nu... Hoppas bara att det går vägen att köra... :4skrika
Glöm ihåg att fjäska till dig ett släp till oss på Fredag :tuttar

För att göra dig nöjd micke är jag anmäld med nr #3

Iom att lodnert är A förare får han behålla sitt #83

Fixx skrev:
För att göra dig nöjd micke är jag anmäld med nr #3

Iom att lodnert är A förare får han behålla sitt #83
Vilken klass kör Lodaren i :confused:

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back