kluven R1 2003 el 2004?????

nattmackan

Ohne dich
Gick med
13 Jul 2005
Hoj
ktm 250sxf -07 ktm sx 144 -08 zx10r -04
har en 03 o en 04 pågång o vill ha den som bäst lyfter på framhjulet på bara gas.olikaså vilken sitter man bäst som passagerare (vet att man inte sitter så bra på nån av dom) 03 är bänkad till 142 på slangen 04-sitter dt bara slipon på.tacksam för svar

nattmackan skrev:
2088039 har en 03 o en 04 pågång o vill ha den som bäst lyfter på framhjulet på bara gas.olikaså vilken sitter man bäst som passagerare (vet att man inte sitter så bra på nån av dom) 03 är bänkad till 142 på slangen 04-sitter dt bara slipon på.tacksam för svar

Båda borde göra jobbet utan problem! :tummenupp

Sedan kommer priset in... Beror på din budget, 04:an har lite flera pollar bl.a.

nattmackan skrev:
2088039 har en 03 o en 04 pågång o vill ha den som bäst lyfter på framhjulet på bara gas.olikaså vilken sitter man bäst som passagerare (vet att man inte sitter så bra på nån av dom) 03 är bänkad till 142 på slangen 04-sitter dt bara slipon på.tacksam för svar

man sitter bäst som passagerare på 02-03 orna enligt min sambo
04an har mer pulver och lyfter enklare på 2an och 3an på ettan är det nog mindre skillnad...
Köp en haybusa om du vill att passageraren ska kunna åka bra :huvet
Vill du ha en rolig hoj köp 04an och vill du ha en mindre rolig köp 03an enligt mig så är det en grym skillnad mellan 03an och 04an.
Vore jag i dina kläder skulle jag inte ens fundera köp 04an det är klart värt prisskillnaden :yoparty

nattmackan skrev:

är du full eller är du bara en moppekille som drömmer om ett a-kort?

nattmackan skrev:
Snacka om I landsproblem. :tomten

Helt klart 04:an Värt mellanskillnaden.
Har haft 00,01 ,02,05,06 De nya modellerna är :banana
Framför allt 06:an som har en sving som motverkar framhjuslyft :7peta :)

Mikey skrev:
2091725 Hoppas du skämtar...men du har ju en opel som "hoj" så jag ska förklara det för dig!
En V70 -99 är en helt annan och förlegad bil jämfört med en V70n -00 och uppåt :pannkyss
Det kanske inte är alla som håller koll på sunkiga volvomodeller?

newstead skrev:
2092108 Det kanske inte är alla som håller koll på sunkiga volvomodeller?

Eller så ser man skillnad på två utav sveriges vanligaste bilar? Ne, man kanske bara har koll på super sport bilar som det finns 20 ex av i hela sverige, för dom ser man så ofta...

Mikey skrev:
2091725 Hoppas du skämtar...men du har ju en opel som "hoj" så jag ska förklara det för dig!
En V70 -99 är en helt annan och förlegad bil jämfört med en V70n -00 och uppåt :pannkyss

Jag ser skilnad på olika volvo modeller men har då aldrig hört benämningen v70"n"!
Har du hittat på det själv ; ) ?

HumAnyt skrev:
2092306 Eller så ser man skillnad på två utav sveriges vanligaste bilar? Ne, man kanske bara har koll på super sport bilar som det finns 20 ex av i hela sverige, för dom ser man så ofta...
Nog fan ser jag skillnad på en V70 från -98 och en från -02 men jag, och uppenbarligen andra oxå, visste inte att den nyare modellen heter V70n. Retade mig bara på attityden hos han som nästan idiotförklarade killen som frågade vad det var för skillnad och därför var jag dryg tillbaka.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D