Klurigt

Biifer skrev:
Har kört fast på det andra spelet! Level 3, man ska flytta på några golvplattor och något under trappan! Men HUR? :huvet

Vrid på golvplattorna tills den lilla figuren som tittar ur råtthålet får ett spår att följa till andra väggen.
Släck lampan i samma rum så ser du tre plattor som du ska sätta under trappan.
Fånga figuren med cd-boxen.

Micke_Lindstrom skrev:
Vrid på golvplattorna tills den lilla figuren som tittar ur råtthålet får ett spår att följa till andra väggen.
Släck lampan i samma rum så ser du tre plattor som du ska sätta under trappan.
Fånga figuren med cd-boxen.
Har gjort allt det! Men dörren är fortfarande låst! :va

Biifer skrev:
Har gjort allt det! Men dörren är fortfarande låst! :va

Fixa så att spåren i plattorna under trappan stämmer med spåren på själva ramen genom att dra ut dom en bit.
Sen låter du figuren springa längs spåret.

Micke_Lindstrom skrev:
Fixa så att spåren i plattorna under trappan stämmer med spåren på själva ramen genom att dra ut dom en bit.
Sen låter du figuren springa längs spåret.
Hurra! :banana

Det andra spelet, Rummen med alla rör..
Har hittat 2 snurrhantagsgrejertjosan. Och ett papper, och en penna..
Hur gör man nu??

Zeeall skrev:
var ju inte så svårt, tog 3-4 timmar bara
Ja kom till level 7 tror ja! Hinner inte spela mer för ja sticker till alperna nu :banana Hade så bra i det regniga sverige så ses vi om 2 veckor!

bernie99se skrev:
använd tavelkritan till kön!

Då har jag en bugg i mitt spel, har nämligen använt kritan på kön. Kritan har försvunnit ur inventarie listan, men när jag klickar på kön, så säger den "The tip needs something". Buuuuäähh! :huvet

Hur ska man kombinera rattarna på sjunde nivån för att kunna användar teleportern???

Whueeeeee.. Nu har jag klarat båda :)
Tog ett par timmar, men sköj var det.. Men inga fler länkar nu, får ju ingenting gjort ;)

La ner på Lv 5 tror jag det var.. krånglig kod för att komma in där...

Mr. Dante skrev:
La ner på Lv 5 tror jag det var.. krånglig kod för att komma in där...

Blev du överlistad av "The Intellilock" eller? :D

*/ ?>
Back