Klurigt

va ska man göra me den röda fula lådan? ja har lagt dom 2 ringarna i , sen då?
 
HanneZ skrev:
va ska man göra me den röda fula lådan? ja har lagt dom 2 ringarna i , sen då?

Du måste hitta den lilla metallstaven som passar i lådan oxå, då får du sen nån lite filmsnutt med en snubbe som dansar.. Han pekar på nåt, man jag fattar inte vad....
 
Macke skrev:
Du måste hitta den lilla metallstaven som passar i lådan oxå, då får du sen nån lite filmsnutt med en snubbe som dansar.. Han pekar på nåt, man jag fattar inte vad....

han pekar på ett +

:3freak :dummer :död
 
"#¤%"#%& ¤/("¤(/¤("#¤
ett +? mjo de såg ja me, sen då *otålig*
hehe
 
sen så blir man ju vänd mot den helröda väggen efter man kollat på filmsnutten osså
 
nu tröttnade jag! finns fan bättre saker att göra än att sitta och försöka knäcka nått som nån japz har suttit och klurat ihop på datorn!
 
$noop skrev:
Sätt muspekaren på krysset och vänta tills filmen e slut, klicka där :tummenupp
Fast längre än så har jag inte kommit :huvet

Gå in på URL:en :tummenupp
 
Grrr...

Pussel kan man väl lösa.. men hitta var man ska klicka e ju skitdrygt...

Går det att titta upp i taket på något vis?

AAHHH

äntligen ute!!! :huvet :fyllisar
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top