Klurigt "pussel"

Mr K skrev:
läs instruktionerna noga på förstasidan ....

Hahahahahahaha....Fy va trög jag är, jag satt och letade igenom varende pixel på bilden, och sökte igenom html-koden på sida...men jag fattade aldrig att den stora gråa texten i bakgrunden kunde vara lösningen... pinsamt ju.. :pangihuve

Congratulations! You have completed the Code Puzzle!
Now it's time to move on to the Math Puzzle...
INSTRUCTIONS: Remove all decimals from the answer to each question and add the .htm extension to get the name of the next page.

After completing all 8 stages you will be taken to a new puzzle based on General Knowledge...

Grattis Mr K!

Till alla andra, prova att ändra kontraster och ljus på bilderna oxå så hittar ni säkert något. Ett annat tips kan ju vara att prova med stora eller små bokstäver. zomma är inte fel om man vill granska närmare på vissa.

Jaja lycka till allihopa!

Mvh Crall

har fasnat på Stage 7 på mattedelen .... för jag inte har någon bra miniräknare till handa ...

jag funderar på att dra ur bredbandet nu och skrota datorn,, jag blir galen av sånt här!!!! 7?????? :kocko

:rolleyes: :) :pannkyss

Ruttet test imho! :kocko
Hemma har jag en TFT-skärm och då ser man klart och tydligt vad som står i bilden på nivå 4, men på jobbet är det ingen som ser skiten på en Dell CRT.

Testet kanske skulle vara bättre om det inte hängde på vilken skärm man har.

Trallhusbjörn skrev:
Ruttet test imho! :kocko
Hemma har jag en TFT-skärm och då ser man klart och tydligt vad som står i bilden på nivå 4, men på jobbet är det ingen som ser skiten på en Dell CRT.

Testet kanske skulle vara bättre om det inte hängde på vilken skärm man har.
Den delen går inte ut på huruvida man har bra syn eller ej el. vilken typ av skärm du använder. Många av nivåerna gäller att tänka utanför webläsaren och nyttja andra alternativ till lösningar........

Klarar fan inte 3an, har tittat uppåner,från sidan tamejfan på alla möjliga sätt :huvet får nog ta en synundersökning för det går inte :kocko

Jag fick hjälp 2 ggr.....

End of Puzzle!
Congratulations! You have managed to complete all the puzzles!
Well done!

If you liked this Puzzle you might also like to take part in the CFNSE-A contest that recently started (I'm the co-creator of this exam).
The Top-10 Female and Male placements and overall Top-15 placements will be displayed on the web.
Also, the winner will receive a small prize of 100 Euros! The test taking fee is rather small and set to 8 Euros!

http://www.etienne.nu/cfnsea/

I have also created the Flash Test, an animated test of spatial ability and pattern recognition!

http://www.etienne.nu/flashtest/

*/ ?>
Back