Klurigt "pussel"

morlock skrev:
Du måste börja tänka utanför webläsaren. :7peta
lägg av nu!

en vit rektangel på en rosa bakgrund?

mellanslg funkar inte. tomt? vitt? inget...gaah!

säg nu...

EDIT: är numera motbevisad. sitter och lurar på stage 6 nu

Last edited:
Vill ni ha lösningen, kan ni PM:a mig... Men då får ni be riktigt snällt.. :tungan
Här i tråden är jag
tapedshut.gif

Davo skrev:
Glo länge, plantera nunan nära skärmen o titta "förbi" bilden, alltså fokusera inte på själva bilden utan bortanför i ca 30 sek. Håll sedan kvar blicken långt borta o flytta sakta bak skallen så bör du se vad det står. Fan det där lät ju inte riktigt klokt... Äh du får pröva dig fram :)
Funkar inte för mig :va

Congratulations! You have managed to complete all the puzzles!
Well done!

If you liked this Puzzle you might also like to take part in the CFNSE-A contest that recently started (I'm the co-creator of this exam).
The Top-10 Female and Male placements and overall Top-15 placements will be displayed on the web.
Also, the winner will receive a small prize of 100 Euros! The test taking fee is rather small and set to 8 Euros!

9 timmar så var alla 4 pusslen lösta :tummenupp dom e lite kluruga, matten var jobbigast!
mvh Crall

crall_b skrev:
Congratulations! You have managed to complete all the puzzles!
Well done!

If you liked this Puzzle you might also like to take part in the CFNSE-A contest that recently started (I'm the co-creator of this exam).
The Top-10 Female and Male placements and overall Top-15 placements will be displayed on the web.
Also, the winner will receive a small prize of 100 Euros! The test taking fee is rather small and set to 8 Euros!

9 timmar så var alla 4 pusslen lösta :tummenupp dom e lite kluruga, matten var jobbigast!
mvh Crall
avis .... sitter med 8an fortfarande ......... Någon som har tips?

*/ ?>
Back