Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äh, sluta med PM. Lägg upp lösningarna här direkt istället så man får se de andra klurigheterna.farmerlip skrev:PM:a 5:an till mig nån , snälla....
jag vill hävda att 4.an är en bluff fram till dess att nån har överbevisat mig!Anciol skrev:Mig med! Jag vill sova nån gång inatt...
Du måste börja tänka utanför webläsaren.Mark skrev:jag vill hävda att 4.an är en bluff fram till dess att nån har överbevisat mig!![]()

lägg av nu!morlock skrev:Du måste börja tänka utanför webläsaren.![]()
Har du löst åttan?exiteme skrev:Vill ni ha lösningen, kan ni PM:a mig... Men då får ni be riktigt snällt..![]()
Här i tråden är jag![]()
Funkar inte för migDavo skrev:Glo länge, plantera nunan nära skärmen o titta "förbi" bilden, alltså fokusera inte på själva bilden utan bortanför i ca 30 sek. Håll sedan kvar blicken långt borta o flytta sakta bak skallen så bör du se vad det står. Fan det där lät ju inte riktigt klokt... Äh du får pröva dig fram![]()

Mark skrev:jag vill hävda att 4.an är en bluff fram till dess att nån har överbevisat mig!![]()
4 pussel?crall_b skrev:9 timmar så var alla 4 pusslen löstadom e lite kluruga, matten var jobbigast!
mvh Crall
avis .... sitter med 8an fortfarande ......... Någon som har tips?crall_b skrev:Congratulations! You have managed to complete all the puzzles!
Well done!
If you liked this Puzzle you might also like to take part in the CFNSE-A contest that recently started (I'm the co-creator of this exam).
The Top-10 Female and Male placements and overall Top-15 placements will be displayed on the web.
Also, the winner will receive a small prize of 100 Euros! The test taking fee is rather small and set to 8 Euros!
9 timmar så var alla 4 pusslen löstadom e lite kluruga, matten var jobbigast!
mvh Crall
4 pussel?

Jösses.crall_b skrev:Japp, först är det 15 bild pussel, sedan är det 5 kod pussel sedan är det 8 matte pussel sedan är det 15 allmenbildnings pussel. matten är![]()

läs instruktionerna noga på förstasidan ....Tåbbä skrev:Men hurfan klarar man ettan? hur????
Jag får ju inget vettigt gjort på jobbet!!![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |