Slappa
Rage closed inside!
Gå en kurs i Svenska och kom tillbaka när du fått godkäntherre min gud jag antar att du är en av dom som kör verkar iaf som det. Ta det lite lungt för fan....och väx upp iställe

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gå en kurs i Svenska och kom tillbaka när du fått godkäntherre min gud jag antar att du är en av dom som kör verkar iaf som det. Ta det lite lungt för fan....och väx upp iställe
hahahha era jävla pung löss en sak ska vara sagt i den här tråden o det är att santos din lilla sopa du kör som en snigel och en annan sak är att putte ditt jon jag är grundare av klubblös hahahhaha
och ni andra losers kan ju lära er att slanga... säger bara en sak till hängpung racing wheeeeeela som fan på jordbro !!!!!!!!!!!!
och en sak till det är jag o häng pung som slangar era nötter bränn tröjan och gå o snyt er puss rogzal!!!!!!!!
ses imorgon sdå åker vi 30 på 50 väg god natt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mvh carro!!!!!!!!!
Edit:
Ps. Vem fan snodde min R1a i natt?
Den här snubben t.ex.
http://www.youtube.com/watch?v=j6WQUKkeS-U&mode=related&search=
Håller nog ganska mycke med!!Tror det här spårat ur, hajar ingenting.. ni måste driva?
Håller nog ganska mycke med!!
Tror det här spårat ur, hajar ingenting.. ni måste driva?
Inte för att jag hör hemma i denna tråden men det verkar som om pata har total flippat :S
Haha
[YOUTUBE-ID]VuAMFQ6rPwM[/YOUTUBE-ID]
jävla pissväder.. hoppas de blir fler soldagar med värme innan höst-äcklet kommer
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|