Klubben utan namn! POLL

Hmmm

• Antal röstningar
    0
JonaZ skrev:
Javisst Mögel..jag fattar skämt o ironi..det lovar jag...

Men som sagt ALLA kanske inte gör det...sitter nog även folk här på SH som känner folk i andra organisationer som inte UPPSKATTAR dina små skämt om att starta outlawklubb o som vill ha mc krig...det e RÄTT allvarliga saker att SKOJA om.....

Ha det bara i åtanke... :)
Inte min mening att va moraltant o peka med pinnen ....bara upplysa dig lite..
Jösses. Tagga ner ett par hekto eller?

JesperN skrev:
Vill ju inte vara ej tillsatt.
Jag kan vara tolk om ni kör söderut. Sitter nere i skåne nu, och efter att inte varit här på nån månad så känns det faktist konstigt att bara höra skånska var man än är. Jag börjar förstå era fördomar mot skånskan

.... :tummenupp

Tagga er ja...e inte alls uppe i varav...men visst skall man tänka sig för lite..

JonaZ skrev:
Javisst Mögel..jag fattar skämt o ironi..det lovar jag...

Men som sagt ALLA kanske inte gör det...sitter nog även folk här på SH som känner folk i andra organisationer som inte UPPSKATTAR dina små skämt om att starta outlawklubb o som vill ha mc krig...det e RÄTT allvarliga saker att SKOJA om.....

Ha det bara i åtanke... :)
Inte min mening att va moraltant o peka med pinnen ....bara upplysa dig lite..

:lol

E du ny här eller? :hihi Humorn kan nog inte bli lägre nån annanstans än i göteborg forumet...
Å det tror jag dom flesta här är införstådda med... :rolleyes:

men lille Jonqen...JAG FATTAR FORTFARANDE DÅLIG HUMOR..........
men om tex nån annan organisations småkillar läser detta o talar om detta till dom större pojkarna så KANSKE inte DOM fattar SKÄMT o DÅLIG HUMOR.....
Det va det jag menade ...LÄS mellan raderna LITE ibland...

JonaZ skrev:
men om tex nån annan organisations småkillar läser detta o talar om detta till dom större pojkarna så KANSKE inte DOM fattar SKÄMT o DÅLIG HUMOR.....
Vad är det som kan missuppfattas bland "en annan organisations småkillar"?

Var är det snack om någon "rivalitet"? Eller vad du nu vill få detta kollektiva SKÄMT till att vara.

Thunder skrev:
Japp. Hugg loss skiten från Sverige så flyter dom iväg hem till danmark.
:D

Det finns faktiskt en liten klubb hemma som har ett årligt möte där de gräver ett dike mellan blekinge och Skåne ...

men efter ett tag slutar de med grävandet :huvet

och fortsätter med drickandet!!! :fyllisar :tummenupp

sirSmokealot skrev:
Det finns faktiskt en liten klubb hemma som har ett årligt möte där de gräver ett dike mellan blekinge och Skåne ...

men efter ett tag slutar de med grävandet :huvet

och fortsätter med drickandet!!! :fyllisar :tummenupp

Samma som våran lilla spettklubb då. Desto fler med spett desto längre sträcka täcker man och sedan är det bara att bända.
Vi kanske skulle slå oss ihop för ett bättre resultat.

Sedan kan man ju tokfesta och ha en god anledning
:fyllisar :hihi

Hmmmm Jag kom just på att vi inte har några kvinnliga medlemmar i klubben.. :tuttar

Hur kommer detta sig?? :va

sirSmokealot skrev:
Taliban MC rockar!!

Jepp, ett riktigt bra namn om jag får säga det själv.

Men risken är väl kanske att några småtalibaner som är inne på SH och snokar upptäcker detta och börjar leka ett plan kommer lastat mot våran klubblokal.

Bäst att vara på sin vakt!! :gnissla

Ortefon skrev:
Jepp, ett riktigt bra namn om jag får säga det själv.

Men risken är väl kanske att några småtalibaner som är inne på SH och snokar upptäcker detta och börjar leka ett plan kommer lastat mot våran klubblokal.

Bäst att vara på sin vakt!! :gnissla

Jepp!!! Man måste vara på sin vakt, speciellt nu när det snart är islamisk högtid igen...

De firar "kaboom" :hihi

Får jag vara andlig ledare? Jag kan dela ut fromma råd och berätta om kosmos isåfall. Ev kan jag ha klänning och dansa med mjuka rytmiska rörelser till galaxenergin.

EdiT: Jag kAn ha sKinnvässt med fransar till klänningen också.

Last edited:
JonaZ skrev:

Känns som om du upphausar skiten lite. Om talibanklubbarna i Sverige skulle åka och spöa folk för nåt skämt de skriver i forumen om ovan nämnda mcklubbar så skulle vi inte ha många internetsurfare kvar.

Men tack för tipset! :hihi

General E skrev:
Får jag vara andlig ledare? Jag kan dela ut fromma råd och berätta om kosmos isåfall. Ev kan jag ha klänning och dansa med mjuka rytmiska rörelser till galaxenergin.

Jag kan tänka mig att smeka dig på ett kosmiskt sätt med mina handflator på din pappa och sen smacka till dig med orden: SATAN OUT! :pannkyss

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8