Klubben en lördag mitt i vintern

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Stiltje? Tråkigt? Inte då!

Bifogat

• klubben.JPG
    klubben.JPG
    71.3 KB · Visningar: 135
Snygg bild!

Vilken bra uppslutning med hojjar o trötta förare en lördag mitt i vintern :yoparty

Crossen lever igen! Eller ja... Den startade i alla fall, ska fylla glykol + olja imorgon, så håller den tätt och växlar som den ska så är det success! :yoparty

En liten bildserie över kvällens aktivitet...

Bifogat

• Image00002.jpg
    Image00002.jpg
    138.5 KB · Visningar: 52
  • Image00003.jpg
    Image00003.jpg
    110.2 KB · Visningar: 37
  • Image00001.jpg
    Image00001.jpg
    128.6 KB · Visningar: 43
  • Image00004.jpg
    Image00004.jpg
    109.9 KB · Visningar: 36
Crossen lever igen! Eller ja... Den startade i alla fall, ska fylla glykol + olja imorgon, så håller den tätt och växlar som den ska så är det success! :yoparty

Du kan få åka med mig till Nordmaling idag söndag om du vill, jag har plats över på släpet.

Du kan få åka med mig till Nordmaling idag söndag om du vill, jag har plats över på släpet.

Kom till Bussjö istället!
Något närmare.

Jag med några fler ska dit o gasa lite.

Bra jobbat Wagge!

Blir det nå körning idag måntro?

Last edited:
Knutten skrev:

Bra jobbat Wagge!

Blir det nå körning idag måntro?
Körning blev det! I alla fall ett tag tills jag krashade sönder styret... Som tur var så var den en vänlig själ som hade ett styre till salu.

Krängde på det nya styret, men då var hojen stendöd... Fick inte igång skiten så det blev inge mer körning, när jag väl kom till garaget var det höljet till gasvajern som hade töjts (antagligen i krashen) så gasen stod på fullt. Men nu är gulingen fit for fight igen! :yoparty

Last edited:
Körning blev det! I alla fall ett tag tills jag krashade sönder styret... Som tur var så var den en vänlig själ som hade ett styre till salu.

Krängde på det nya styret, men då var hojen stendöd... Fick inte igång skiten så det blev inge mer körning, när jag väl kom till garaget var det höljet till gasvajern som hade töjts (antagligen i krashen) så gasen stod på fullt. Men nu är gulingen fit for fight igen! :yoparty

Lite bilder då du mekar och kickar, och en bild på min nya hoj.:yoparty

Bifogat

• wagge mekar.JPG
    wagge mekar.JPG
    51.1 KB · Visningar: 49
  • wagge kickar.JPG
    wagge kickar.JPG
    43.5 KB · Visningar: 51
  • snygghojen.JPG
    snygghojen.JPG
    46.1 KB · Visningar: 57
*/ ?>