KlubbDunka-forum, för er Trance, House, Techno osv-människor!

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Denna tråd handlar om det nyöppnade svenska forumet "KlubbDunka"! Det är ett musikforum för oss som gillar elektronisk musik, varesig det är House, Trance, Techno, D&B, iDM eller någon annan genre!

Adressen är www.klubbdunka.net och dörrarna slogs upp den 18e augusti.

Många här av oss producerar och DJar musik i de olika elektroniska stilarna, och kan på klubbdunka.net promota sina produktioner och få feedback tillbaka. Det finns redan några duktiga etablerade DJs och producenter som vill avlägga sin feedback.
Det finns även en avdelning för att prata produceringsutrustning, DJ-gear och liknande.

När det finns tillräckligt tjockt med användare kommer den allmäna avdelningen delas in i 4 stora genreblock, men för tillfället är det ett allmänforum för den elektroniska musiken. Titta själva och bekanta er med forumet och folket! Klubbdunka ska bli en stor träffpunkt!

Så vad väntar ni på? In med er på det renodlade musikforumet för oss som lyssnar eller jobbar med elektronisk musik! Skriv gärna i tråden om ni reggar er och vad ni kallar er där! Kan vara roligt att se varifrån folk hittar oss!

Mycket nöje!

mvh
DJ KAY, grundare och admin @ www.klubbdunka.net

Last edited:
Kay skrev:
Swedie: Hoppas detta är okej; lite "reklam" för ett diskutionsforum jag skapat som behandlar elektronisk musik, då det inte finns något sådant i sverige direkt (vad jag vet). Det konkurrerar inte direkt med Sporthoj om man säger så. Tack :)

Nu har jag precis registrerat ett forum som behandlar Trance, Techno, House, D&B, elektronika osv... http://s4.invisionfree.com/klubbdunka/

Det hittar ni där! Ni är först ut, så det är lite tomt nu. Blir det tillräckligt många som reggar sig och brukar forumet i fråga så kommer naturligtvis allt så sakta men säkert byggas ut. Ska naturligtvis regga en domän osv också. Välkomna! Skapa lite liv och börja snacka!

/Dj Kay @ Klubbdunka .

www.tranceaddict.com är en bra sida annars som också har ett forum!! Ragga lite där också! :yoparty

Skitbra! Emmi medlem vid namn Zephyria!
BTW, nån som ska på Monday Bar Summer Cruise 23h till Åbo den 26-27 aug?

Jag ska! :banana :rock
:yoparty

Last edited:
Notera att Mr "klubbdunka" fyller år idag. Grattulerar. :fyllisar

Skall ta och registrera mig och snacka lite trance.....
Ingen som funderar på att sticka ned till Mayday nästa år eller???? :yoparty

68 registered members and rising!
In o regga er ni som missat!

går det inte att läsa forumet om man inte är reggad????

Ravetrancer skrev:
går det inte att läsa forumet om man inte är reggad????

Kom igen nu! Du hör hemma där! :D
Ändrade så gäster kan titta och läsa på forumet utan o regga.

Lartes skrev:
Jag vill ha medlemsnummer: 0 ännars kan det vara :tungan

Fäck yå. Regga dig nu så du iaf får innan 100, för innan du vet ordet av det har vi flera hundra miljoner*! MOWAHAHA.

*Siffran är figurerad, realism frånsäges.

Kay skrev:
Fäck yå. Regga dig nu så du iaf får innan 100, för innan du vet ordet av det har vi flera hundra miljoner*! MOWAHAHA.

*Siffran är figurerad, realism frånsäges.

Du likväl som jag vet att du vill att jag ska regga mig, mer än vad jag vill att du ska låta mig regga mig, därför kan jag ställa krav, inte du :fatta!

:tungan

Focus skrev:
Notera att Mr "klubbdunka" fyller år idag. Grattulerar. :fyllisar

Skall ta och registrera mig och snacka lite trance.....
Ingen som funderar på att sticka ned till Mayday nästa år eller???? :yoparty

Kanske... var där förra året, men i år var ju STCC cirkusen så kloka så de la
första tävlingen på Knutstorp den 2:e maj... :kocko Var sugen på att hoppa över den tävlingen för att sticka till Mayday istället, men sket i det. Men nästa år skall jag förhoppningsvis dit. Hoppas snart att AmagerBio i Köpenhamn skall ha dans i logen.. får in o kolla på deras sida nu..

Bennybåge skrev:
Men nästa år skall jag förhoppningsvis dit. Hoppas snart att AmagerBio i Köpenhamn skall ha dans i logen.. får in o kolla på deras sida nu..

Jo jag vill också till Mayday nästa år som sagt.
Var inne o kolla på AmagerBios hemsida men det verka inte vara något aktuellt innan jul iallafall. Här aldrig varit där, är det bra röj eller?

Our members have made a total of 211 posts
We have 90 registered members
The newest member is Focus
Most users ever online was 30 on Aug 19 2004, 07:28 PM

Så var man med i leken där med då.... :hihi

Last edited:
Tack gubbar! Sprid ordet vidare! :)
Sen när domänen är reggad och allt är riktigt 100% så kommer jag göra lite reklamsatsningar /Bannerbyten. Ska nog växa till sig får ni se!
Men som sagt; behöver hjälp av er! Säg till polare på MSN och IRL som ni vet lyssnar på sådant och är forumjunkies! Tack :)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back