Snail_shell
www.skitsnack-mc.se
Kom körandes på bulten i dag.
I diket låg en total kvaddad Röd Honda VFR ( tror jag att det var )
Polisen var på plats..
Men föraren var redan hämtad..
Är det någon härifrån?
Nån som vet något?
I diket låg en total kvaddad Röd Honda VFR ( tror jag att det var )
Polisen var på plats..
Men föraren var redan hämtad..
Är det någon härifrån?
Nån som vet något?





Härligt att det gick så pass bra!
Borde nästan vara böter på att klota en SP-1/2..