Klotning igen!

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Läste om olyckan på HD igår. Fruktansvärt att läsa om skadorna i tråden. Hoppas att Pelle blir återställd. Någon som vet vilken grupp han körde i?

Jag var själv på Knutstorp och körde därifrån vid 16.30 och blev vittne till en annan olycka. På väg mot Hyllinge visade en mötande custom åkare tecken på "sänk hastigheten". Några minuter senare ser jag en Volvo kombi liggandes ovanpå vajerräcket. Ett par unga killar springer över vägbanan och plockar upp delar. Bilen läcker vätskor ner på marken brevid vägbanan. Jag passerar olycksplatsen lugnt.

Kör försiktigt i sommar grabbar.
Jag har för mig att Pelle kör som instruktör eller blivande instruktör, jag träffade honom på SMC´s instruktörsutbildning på Knudan den 19/4.
 

GSXR Junior

RadicalRider
Gick med
21 Oct 2004
Ort
City
Hoj
GSXR1000
Just som en annan precis hittat glädjen i att köra hoj igen så sker det olyckor till höger och vänster :gnissla

Krya på dig!
 

Mogge.

fd.suzukimogge
Gick med
11 Mar 2009
Ort
Skåne
Hoj
Kawa ZX9R
Känner inte Pelle,men krya på dig o hoppas att operationen går bra idag.
 

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati FTW
Oj, tråkigt att höra. :(
Krya på dig Pelle och hoppas att vägen tillbaka inte blir allt för lång.
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Jag har för mig att Pelle kör som instruktör eller blivande instruktör, jag träffade honom på SMC´s instruktörsutbildning på Knudan den 19/4.

Jag kände inte honom och tror mig inte kommit i kontakt med honom under gårdagen. Som blivande instruktör måste han varit en erfaren förare.
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Fan vad avskräckt man blir. Varje gång man hör ambulanser nu för tiden så tänker man..
Känner heller inte Pelle och vet inte ens om jag kört med honom, men självklart har man sympati och jag lägger mer än gärna en peng jag med.

Han hänger själv på forumet och man kommer antagligen köra med honom i framtiden, därför känns det också bra att han vet att alla, även dem som inte känner honom personligen tänker på honom och hans olycka.

Om ni inte tycker det är lämpligt, så ge mig en lavett ;)
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Fan vad avskräckt man blir. Varje gång man hör ambulanser nu för tiden så tänker man..
Känner heller inte Pelle och vet inte ens om jag kört med honom, men självklart har man sympati och jag lägger mer än gärna en peng jag med.

Han hänger själv på forumet och man kommer antagligen köra med honom i framtiden, därför känns det också bra att han vet att alla, även dem som inte känner honom personligen tänker på honom och hans olycka.

Om ni inte tycker det är lämpligt, så ge mig en lavett ;)
I hojåkarvärlden är vi alla bröder och systrar. Klart det är okej att bidra med en slant om du vill det.
 

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
...Känner heller inte Pelle och vet inte ens om jag kört med honom, men självklart har man sympati och jag lägger mer än gärna en peng jag med. ..;)

Du träffade/såg honom i tisdags, han körde som sisteman. Du kommer säkert att få träffa honom igen. Pelle e en trevlig, ödmjuk o social kille.

Ingen trevlig start på dagen när man kliver ut stugan o får höra att han smällt på hemvägen, illa o nästan bokstavligen på uppfarten hemmavis... Just när vi kommit igång o hans hand är på bättringsvägen. :huvet

MÖG e ett bra ord... :brinnerup
 

one4fun

Snart börjar bankalaset :-)
Gick med
31 Oct 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CB 600F Hornet 2008a
Hej

Jag som handledare till Pelle och BKK Skåne gänget skulle vilja lämna över en lite krya på dig present till Pelle. Vilken avdelning ligger han på??
Dricker han starkare drycker än cola light :)

Mvh

Per
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
Hej

Jag som handledare till Pelle och BKK Skåne gänget skulle vilja lämna över en lite krya på dig present till Pelle. Vilken avdelning ligger han på??
Dricker han starkare drycker än cola light :)

Mvh

Per

med 99% säkerhet, så kan jag säga att han ligger på Ortopeden i Helsingborg

btw. du såg att det var jag som tuta på dig på österleden va ? :D
 

one4fun

Snart börjar bankalaset :-)
Gick med
31 Oct 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CB 600F Hornet 2008a
Jepp såg det til slut.... Du körde ju MC lite tidgare.....


Dricker pelle typ whiskey??

Näs
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Känner inte Pelle irl, men väl genom SH och gixxer.se där han är en frekvent besökare och hela gixxer.ses okrönte konung på diverse inlägg och bilduppladdare.

Läste om olyckan igår men visste inte då att det var "Kuazimudo"

Riktigt riktigt tråkigt.

Ni som besöker honom, hälsa från Lobo Gixxer och hela gixxer.se
 
Nyheter
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Top