Klotat på slingerbulten

Skönt att det gick så bra! Blev rejält orolig när jag såg en hoj bredvid vägen, speciellt vid den kurvan.

Ses snart på vägen igen alltså!

Det blev en dag med mycket hojsläpande. Tur att det inte blev värre än det blev, nu var det ju trots allt bara plast.

/A

Elin hade rätt, alltså. Det är farligt att köra motorcykel. Vad ska detta innebära? Att du och jag och alla vi känner måste sluta köra hoj?

Jag funderade just på om det varit någon som svängt av den vägen ännu, synd att det blev så.

När man ändå är inne på temat tungelstavägen, så kan jag göra reklam för ännu ett rekord. Vi spöar Ghost, Bikerbitch och Watson's försök att fixa den vägen snabbare än Mattias. Vi har dock lyckats med en folkabuss med 6 pers i :) Filmbevis kommer snart upp :)

cool_adde skrev:
Jag funderade just på om det varit någon som svängt av den vägen ännu, synd att det blev så.

När man ändå är inne på temat tungelstavägen, så kan jag göra reklam för ännu ett rekord. Vi spöar Ghost, Bikerbitch och Watson's försök att fixa den vägen snabbare än Mattias. Vi har dock lyckats med en folkabuss med 6 pers i :) Filmbevis kommer snart upp :)
|spammodeon| Hoho, vilka wannabeees :rolleyes: |spammodeoff|

Tur att det inte blev värre än det blev, klotad förare/hoj i början av säsongen hade inte varit bra (inte i slutet av säsongen heller men du fattar). Punka står på min topp-tiolista av läskiga saker som jag kan leva ett lyckligt liv utan.

Lucky....
Tur att det gick så pass bra som det gick för dig.
Så.. Nu har du varit i buskarna en gång.. Då tar jag för givet att du har vett att hålla dig därifrån nu :tummenupp
nej då... Som sagt.. Bra att det gick så pass lyckligt....

Sorry sorry lästa för snabbt!! ska inte upprepas!!!

Han har INTE krachat 2 ggr!!!

Mvh Matte

ouups! Skönt att det gick bra.

Snackade med en kille vid Torö i går och han berättade att en mc-firma har i April redan fått in 9st R1ór för inlösen.

Tat lungt/N

Nysse skrev:
Snackade med en kille vid Torö i går och han berättade att en mc-firma har i April redan fått in 9st R1ór för inlösen.

Tat lungt/N

Hmmm, det börjar inte bra det här.

Kör försiktigt!

Skönt att höra att det gick bra för dig!

Jag råkade ut för en liknande sak igår.
Vi låg på ganska bra på E4:an hem från Tierp igår, ca 220.
I en kurva känner jag hur hojen bara vill resa på sig. Började fundera på om min skjuts höll på med något tok där bak...
Var tvungen att hänga med hela kroppen utanför hojen och bryta i styret som en tok för att komma igenom kurvan.
Det visade sig att jag hade fått punka på framhjulet :(
Tackar gud för att det inte hände nåt allvarligt :Bugar

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing