Klotat hojen, precis hemkommen från akuten

Inget direkt skadat, bra! Hojen skrapad och ful, bra! Då är det bara att börja gasa på alvar nu då. BAN HOJ!!!. Jag menar att hojen är ju redan ful och själv läker man ju ihop helt gratis :tungan

Burre skrev:
Hela min framgaffel är vriden ett kvarts varv...

Ring skroten, det måste jag med göra för en lyktinsats till min går på lagoma 3800:-, nån här som äger en så pm:a gärna om ni vill bli av med den.

Esquire skrev:
Ett gammalt citat från Simpsons: "Bones heal and chicks dig scars. Pain is temporary, but glory is forever."
ala Lance Murdock... ;)

Edit: i avsnittet när Bart vill bli en Daredevil och hoppar över ravinen med sin skateboard som engentligen homer hoppar med, fast han klarar det inte...

Last edited:
freddexwing skrev:
ala Lance Murdock... ;)

Edit: i avsnittet när Bart vill bli en Daredevil och hoppar över ravinen med sin skateboard som engentligen homer hoppar med, fast han klarar det inte...
Exakt. Citatet har även en fortsättningsom går ungefär "And the United States of America has the best doctor-to-daredevil ratio in the world"

Avsnittet heter "Bart the Daredevil". Andra säsongen tror jag.

Aj då, nylon inbränt i huden låter inget vidare, :( men en jäkla tur att du klarade rygg och huvud. :tummenupp

Synd på hojen, men det är ju faktiskt bara pengar. Jag förlorade själv en Fireblade för dryga månaden :brinnerup sedan så jag vet hur det känns...

Krya på dig

/Jocke

AJ! Det där lät ONT!!! Hoppas du e OK under omständighterna! Vet du varför framhjulet eg. släppet? Hade du feta nerlägget eller var det grus/diesel eller nåt?

Mja, det skulle kunna ha gått till såhär:
Kanske råkade wheela lite precis innan kurvan (kör den kurvan 4 ggr om dagen, bor precis där det hände) Brukar varje dag innan jag drar på jobbet peta upp den på baken. Men just denna gången slog jag ner lite sent och han kanske inte riktigt lägga ner hojen vilket orsakade resten av händelseförloppet.... så jag får fanimig skylla mig själv. Jag förtjänar faktiskt inget medlidande alls...

RoLLER skrev:
AJ! Det där lät ONT!!! Hoppas du e OK under omständighterna! Vet du varför framhjulet eg. släppet? Hade du feta nerlägget eller var det grus/diesel eller nåt?

Okej, hur ska du ha det?? Sympati eller inte? Är själv lite kluven... Men lite synd är det allt om dig!

Gjorde en sån vurpa för 3 år sen, brutal hjärnskakning och ett uppskrapat högerben...
inte schööönt...
Bröt dock inget :banana

Men det är bra med skydd, men ibland ska man bara (tanka)
Krya på dig!

Jochen skrev:
Aj då, nylon inbränt i huden låter inget vidare, :( men en jäkla tur att du klarade rygg och huvud. :tummenupp

Synd på hojen, men det är ju faktiskt bara pengar. Jag förlorade själv en Fireblade för dryga månaden :brinnerup sedan så jag vet hur det känns...

Krya på dig

/Jocke

Vad hände med din egentligen :va , den ser ju inte så fräsch ut på avataren repcis...

Last edited:
Visst vill man ha lite sympati... Jag säger bara att jag är medveten om att jag inte förtjänar det :)

Sugar skrev:
Okej, hur ska du ha det?? Sympati eller inte? Är själv lite kluven... Men lite synd är det allt om dig!

PollySmurf skrev:
Vad hände med din egentligen :va , den ser ju inte så fräsch ut på avataren repcis...

Jag och hojen gjorde ett besök i grillen på en mötande bil för dryga månaden sedan :rolleyes: I samband med besöket började hojen brinna och eftersom den var nytankad brann den väldigt väldigt länge..... :brinnerup

/Jocke

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...