Muggen skrev:...190graders kurva...
Då korsar du vägen du kom ifrån? Låter skumt...
//@
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Muggen skrev:...190graders kurva...
d1ce skrev:Då korsar du vägen du kom ifrån? Låter skumt...
//@
kajlyl skrev:också säger de att de e farligt att köra Mc... :kocko
Yoshi_gixxeRR skrev:Måste man inte göra en 360 då lr mer![]()
.../Yoshi
Yoshi_gixxeRR skrev:Måste man inte göra en 360 då lr mer![]()
.../Yoshi
Robso skrev:Fast om nu kurvan är lång så kan man ju svänga typ 190 grader åt vänster för att sen slå över i en höger.....men vad vet jag
OLDEN skrev:Har även gjort ett wheelieöverslag, men det är så genant att jag inte gärna belastar mitt ego (som var det enda som blev skadat) med att upprepa den historien.![]()
M:et skrev:Sitta och slököra är hundra gånger farligare (för mig) än att ligga fullt på favvovägen![]()
-MattiasH- skrev:1. 0,2km/h. Övade garagevändnigen hemma hos morsan och farsan på gårdsplanen. Tappade balansen samtidigt som jag fick ett kraftigt "kärringstopp" och hann ej sätta ner fötterna i tid.
2. Jeans, vinterjacka, gummiskor, hjälm och handskar
3. Inte skadad.
4. Ena blinkersen bak gick sönder, repor på tank och en sidokåpa.
5. 0 fysiskt och 8 psykiskt.![]()
1.Muskedunder skrev:Här kan ni som har dragit omkull med hojen berätta för den skara som inte gjort det, hur pass det känns, hur omfattande det är, och kanske att man borde ta det piano på hojen ibland.
1. Hur fort gick det vid tillfället?
2. Hade du utrustning?
3. Blev du skadad? I sådant fall, hur pass?
4. Hur gick det för hojen?
5. Hur ont gjorde det på en skala 1-10, om ett är att vrida magfläsket ett halvt varv och 10 är att klämma testiklarna i ett skruvstäd.
Vad hände med älgen? Dog på plats?gixxer1000Mike skrev:1.
100 km/h rakt in i en älg.
2.
Fullutrustad.
3.
Hjälmen trycktes in så båda ögenen blev uppsvällda som bollar,en visirbit skar sönder en muskel i ögat,krossat knä blev hängandes på utsidan av skinnstället,lårbenet oxå utanför skinnstället men det fick jag tillbaka in i låret igen, spräckta revben på vänster sida, sedan blev jag liggandes 18 timmar innan jag hittades.
4.
Hojen gick i stort sett förbi utan att ta i älgen rakt ut i en myr=mjukt,all plast + tank och lysen trasiga men alla vitala delar oskadda.
5.
Lätt 10++,gjorde som ondast efter 12-14 timmar, ville dö.
Robso skrev:Tänk lite nu Yoshi!!!
90 grader+ 90 grader= 180 och då åker du tillbaka samma väg som du kom så 190 blir att du korsar samma väg som du åkte på.
Fast om nu kurvan är lång så kan man ju svänga typ 190 grader åt vänster för att sen slå över i en höger.....men vad vet jag
//Robert
Ja älgen stendog på plats, blev sånt tryck i älgen att den sprack och inävlor sprutade ur,Hultan skrev:Vad hände med älgen? Dog på plats?
Usch vilken olycka..
gixxer1000Mike skrev:1.
100 km/h rakt in i en älg.
2.
Fullutrustad.
3.
Hjälmen trycktes in så båda ögenen blev uppsvällda som bollar,en visirbit skar sönder en muskel i ögat,krossat knä blev hängandes på utsidan av skinnstället,lårbenet oxå utanför skinnstället men det fick jag tillbaka in i låret igen, spräckta revben på vänster sida, sedan blev jag liggandes 18 timmar innan jag hittades.
4.
Hojen gick i stort sett förbi utan att ta i älgen rakt ut i en myr=mjukt,all plast + tank och lysen trasiga men alla vitala delar oskadda.
5.
Lätt 10++,gjorde som ondast efter 12-14 timmar, ville dö.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|