Klotade precis! :(

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Kom 10 m ut ur garaget, var jäkligt milt, svänger en vänstersväng och high-sidar o glider... UNDERKYLT REGN! FAEN. Försen till jobbet blir man också... Knät är lite skrapat, annars bra. Växlarna på bågen är rätt pajjade, + hjulen är helt skeva. -Morsans Cresent! Hon kommer döda mig. :hihi

:rofl

Kay skrev:
Kom 10 m ut ur garaget, var jäkligt milt, svänger en vänstersväng och high-sidar o glider... UNDERKYLT REGN! FAEN. Försen till jobbet blir man också... Knät är lite skrapat, annars bra. Växlarna på bågen är rätt pajjade, + hjulen är helt skeva. -Morsans Cresent! Hon kommer döda mig. :hihi

Kay skrev:
Blev lite orolig där ...... Jag ska nämligen ut och köra MC snart ... och jag har precis varit ute och cyklat .... haaaalt ....

Highside'ar du verkligen? sladdar .... får grepp .... och flyger över hojjen?

(Lowside ....... sladdar och lägger sig)

Mr K skrev:
Blev lite orolig där ...... Jag ska nämligen ut och köra MC snart ... och jag har precis varit ute och cyklat .... haaaalt ....

Highside'ar du verkligen? sladdar .... får grepp .... och flyger över hojjen?

(Lowside ....... sladdar och lägger sig)

-Highsidade, japp :) Jag kastades raklång över hojen och landade på knät & Handen. :(

Det var bara en isfläck så jag greppade rätt fort igen. Hela hjulet blev skevt när det greppade.

Hahahaha, highsida med cykel... Krävs rätt stöddiga lårmuskler eller sjuhelvetes utväxling på cykeln.

Trodde nästan att du va en R1à fattigare helt plötsligt..sköntatt det "bara" va mammas cresent. :D

Kay skrev:
-Highsidade, japp :) Jag kastades raklång över hojen och landade på knät & Handen. :(

Det var bara en isfläck så jag greppade rätt fort igen. Hela hjulet blev skevt när det greppade.

Ahhh...Nutte!!! Tur det inte var din retta!! Jag var ju tvungen att sälja min gixxer och toppa dig med en egen retta... Självklart med lite godis, så jag har (förhoppningsvis) mer hk än dig!!! (Vad jag nu ska med det till???) :arsele

majtii skrev:
Hahahaha, highsida med cykel... Krävs rätt stöddiga lårmuskler eller sjuhelvetes utväxling på cykeln.

Njae, i detta fallet släppte det bara 2 dm, för att greppa sen igen. på is krävs inga stöddiga muskler :S

Dragon skrev:
Trodde nästan att du va en R1à fattigare helt plötsligt..sköntatt det "bara" va mammas cresent. :D

Mmm ellerhur :D
Melvin Mögkotte skrev:
Ahhh...Nutte!!! Tur det inte var din retta!! Jag var ju tvungen att sälja min gixxer och toppa dig med en egen retta... Självklart med lite godis, så jag har (förhoppningsvis) mer hk än dig!!! (Vad jag nu ska med det till???) :arsele
Jefligt fräsh, ser ut som en 04a??

Där ser man...Rejäla skydd såsom ryggskena,armbågs-axel och knäskydd e att rekomendera...Susp e gott oxå...Crescent,jojo,farliga grejjer de dä´ra

Zilversurfer skrev:
Är det VV gamla...näää, eller :confused:

Nää!! Jag vill köra sönder min själv!! :lol

Detta är en "gammal" banracer som gått i rookie 1000 förra året, men han som jag köpte den av finns inte med i några listor!?!? Säkert bra ändå?Wihlbergs kittad, spunna slangar och helsystem... 154 bhk enligt säljaren!? Återstår att se..... :yoparty

Melvin Mögkotte skrev:
Nää!! Jag vill köra sönder min själv!! :lol

Detta är en "gammal" banracer som gått i rookie 1000 förra året, men han som jag köpte den av finns inte med i några listor!?!? Säkert bra ändå?Wihlbergs kittad, spunna slangar och helsystem... 154 bhk enligt säljaren!? Återstår att se..... :yoparty
Ah! Den såg jag annons på! Fett ös... Bra jävla krut i den mån tro! Provar gärna den på revingerakan någon dag :)

Kay skrev:
Ah! Den såg jag annons på! Fett ös... Bra jävla krut i den mån tro! Provar gärna den på revingerakan någon dag :)

Klart du vill!! Om du får är en annan sak!! :hihi Får köra upp för mig först!! :D Men det e ju klart... Don´t wanna mess with a PIMP?!?! :tummenupp

Kay skrev:

Kay, skaffa en klenare hojj din noob :) :tummenupp
bra att du klara dig iaf! keep up the vurp statistics heh..

fan kay. blev ju orolig att du gjort en triangeln 2 men det har du ju nästan gjort med cresenten. haha.

härligt att höra att inget dramatiskt hände om inte du har berättelsen när du kom hem och fick berätta för mamma. :arsele

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!