El0l
live to ride, ride to live.
Hej! har precis bytt shims åt en polare. Kamkedja och kugg står på rätt läge och självklart cylindern också. När jag väl skall kolla så att allt går runt utan problem. Får jag misstankar om en sak jag tycker att kamkedjan sitter lite löst. och klonkar var halfte varv och rör sig lite. Men den kuggar inte över.
Kanske skall det vara så. Men jag kände ändå för att dubbelkolla.
Det är en crf450
Tacksam för svar!
Kanske skall det vara så. Men jag kände ändå för att dubbelkolla.
Det är en crf450
Tacksam för svar!