Klockan stämmer inte!

Greve

John Player Special
Gick med
23 Aug 2004
Ort
Örebro
Hoj
Ducati
Är det bara min klocka som på inläggen ligger 2timmar efter?
Ja valde de som stog på inställningarna... :confused:
 
Min går tokrätt, sådeså!

kolla under "min profil" och sen "ändra forumval" och scrolla ner nästa längst ner.
Kolla att "Time Zone" står på GMT +1:00 hour Brussel, Copenhagen, Madrid m.fl.

/Nitrous
 
Freakshow skrev:
Min felar åxå.........
Ställer du in dina profilinställningar rätt så blir det rätt...

Jag ändrade åt dig då du inte verkar allt för datakunnig (inte menat på nåt negativt sätt).
 
Swedie skrev:
Ställer du in dina profilinställningar rätt så blir det rätt...

Jag ändrade åt dig då du inte verkar allt för datakunnig (inte menat på nåt negativt sätt).
Thx Swedie!

Data å Wheelie-kunskaperna suger!!! Du vet: Vill!!! Men vågar inte.....
(Men navelsträngen till morsan är klippt iaf!!!) :))
 
Swedie skrev:
Ställer du in dina profilinställningar rätt så blir det rätt...

Jag ändrade åt dig då du inte verkar allt för datakunnig (inte menat på nåt negativt sätt).

Goddag!
Herrn får gärna fixa min klocka oxå! :)
 
Jag har en hemma som är väck,kan du ta den också,,skickar den med en ggn..:thx
Det är på "tiden" att den fixas,Har en URgixxer också om du vill pula lite.

:):D
 
Fortsätter ni så blir Swedie ur-sinning! :D

Swedie, fick du liv i liket?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top