2962053Fråga järnmike! Han vet allt, tror jag :vet?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2962053Fråga järnmike! Han vet allt, tror jag :vet?

Jag är förvånad att den intespårat ur mer faktiskt.2962052Betydelse?
Jag undrar när denna tråd skall spåra ur.
Förlåt Prulle.![]()

Jag har hoppat (i mina yngre och oansvariga dagar) från cirka 19 meter.
Hade våtdräkt ,med våtdräktsstrumpor. Ärmarna på dräkten var långt uppe i armhålan, fan vilken kraft det är. Underskatta inte och ha kul. (Lavemang är lätt hänt, jag fick anusplask lite grann)
Jaha, var det därför. Jag som trodde du hade varit otrogen mot mig.2963266Glöm för fan inte att knipa ihop skinkorna somsagt...det är inte skönt att skita vatten, tro mig...![]()
:jökaJo jag undra om du gjort så eller chansa2962050Grundat på att det är 5 meter från vägbanan, sedan gör man en fin liten uträkning med en sån där triangulerings-linjerings-manick som finns. Bra va![]()
Att du överlever grundas på darwins lagar...
Taxk men det är petter och finns i bättre upplösning på hans sida2963853http://www.youtube.com/results?search_query=färjsundsbron&search=Search
Där har du några killar som hoppar 22m
Mjo bäst att inte göra mag plask då2964210Hoppade 12 meter i vintras nere i OZ. Inga problem alls, men d här är ju ungefär det dubbla om snubbens uträkningar stämmer..
Vetefan alltså, hade nog bangat. Du har nog hudtransplantation o se fram emot om du gör magplask...![]()
Tja skulle behöva lite hjälp att bedömma höjden på bron och hur djupt det bör vara under.Vi snackar om från bågen nu, från vägbanan är det ca 5 meter.
Ska jag bara ge upp idén direkt eller finns det chans att man överlever? Har bara hoppat från ca 12 meter som mest.

Jag är 37 och måste säga att dårskapet bara ökar med åldern..2964594Jag slutade hoppa från broar före 15 års åldern..att jag gjorde det tidigare kan JAG till mitt försvar säga att det beror på att jag var ung och dum, vad skall du skylla på
Ung och omogen kanske. För du har ju åldern inne för att förstå bättre iaf, hoppas du inte är lika omogen i trafiken, men risken är nog överhängande för det om man är nästan 20 år och får sådanna här ideér tyvärr.
Tack tar det som en komplimang då jag fyller 18 i juli2964594Jag slutade hoppa från broar före 15 års åldern..att jag gjorde det tidigare kan JAG till mitt försvar säga att det beror på att jag var ung och dum, vad skall du skylla på
Ung och omogen kanske. För du har ju åldern inne för att förstå bättre iaf, hoppas du inte är lika omogen i trafiken, men risken är nog överhängande för det om man är nästan 20 år och får sådanna här ideér tyvärr.
Tja skulle behöva lite hjälp att bedömma höjden på bron och hur djupt det bör vara under.Vi snackar om från bågen nu, från vägbanan är det ca 5 meter.
Ska jag bara ge upp idén direkt eller finns det chans att man överlever? Har bara hoppat från ca 12 meter som mest.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |