Klippa av håret för pengar!

iommi

sakta men säkert!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR750 -85, Yamaha sr400 -83
Jag är student och har en båge. Som vi alla vet är det två ekonomiska aspekter i detta som inte funkar så bra ihop!

Såååååå... jag är långhårig!!

Jag har funderat smått på att raka av burret. Och nu har jag hört talas om att frisörer/perukmakare kan betala för ens hår om det är av bra kvalité o längd.

Är det nån som har sålt sitt hår här? hur mycket får man för det?
Jag väntar mig inga större summor, men det kanske räcker till lite mat iaf. :rolleyes:

Det är förbjudet i Sverige att sälja sin kropp! :fakta ;)

ähhh, det är olagligt att köra för fort också.

hehe... jag vet att jag ALDRIG skulle kunna klippa av mig håret :näsblod
För "kär" i det :p

Men för din del, varför inte? Du ser ju själv om håret kan vara bra nog, t.ex. utan slitna/klyvna toppar/hårstrån.
Så om du vill offra håret för pengar så kör på! :tummenupp
Vet däremot inte vad du ska göra... Hur du ska gå tillväga :confused:

Lycka till iaf! :)

Du får väl leta upp någon som tillverkar peruker och se om dom köper ditt hår?

URRninja skrev:
Det är det faktiskt inte (att sälja sexuella tjänster alltså). Men att köpa.

Irony my friend, irony! Värst att märka på ord idag då, fast du har ju rätt. :)

Itacha75 skrev:
Slåvad med polarna samtidigt för en extra slant! :tummenupp

PS. kolla www.gulasidorna.se

jag har funderat på det. Men det är ju så genomskinligt när man själv tar upp det! Ingen kommer ju att slå vad om pengar om de tror att jag verkligen kommer att klippa mig iaf...

iommi skrev:
Jag har funderat smått på att raka av burret. Och nu har jag hört talas om att frisörer/perukmakare kan betala för ens hår om det är av bra kvalité o längd.:

Hur mycket betalar dom för välvårdat punghår?

Jag har varit långhårig (jag vet att jag borde skämmas) en gång i tiden, och det rakade jag av för 20 minuters gocartkörning. :tummenupp

Micke_Lindstrom skrev:
Hur mycket betalar dom för välvårdat punghår?

vad exakt menar du med välvårdat? toppat det med jämna mellanrum? balsam, hårinpackningar? Du har väl inte använt hårfön! fyfy. :D

Gör dig kvitt håret även om du inte får en spänn för det.
Långt hår är snyggt på tjejjer.

Det kommer inte ta mer än en vecka innan du uppskattar avsaknaden av hår: Inget att tvätta/torka/kamma/fixa. Dessutom rakar du dig själv på 5 minuter. Där sparar du 200.-/månad (=3600 / år. Det blir 36000 i frisörkostnad på 10 år det ;)). Dessutom blir du snygg = priceless.

Starstriker skrev:
Gör dig kvitt håret även om du inte får en spänn för det.
Långt hår är snyggt på tjejjer.

Det kommer inte ta mer än en vecka innan du uppskattar avsaknaden av hår: Inget att tvätta/torka/kamma/fixa. Dessutom rakar du dig själv på 5 minuter. Där sparar du 200.-/månad (=3600 / år. Det blir 36000 i frisörkostnad på 10 år det ;)). Dessutom blir du snygg = priceless.

Tar för givet att det är ditt snaggade och snygga du som är på din avatar va?

Micke_Lindstrom skrev:
Wannabe-rastafaris betalar väldigt bra för könsdreads, dom limmar fast dom på huvet för att se mer äkta ut.

Och för att få den äkta rasta-doften.

*/ ?>
Back