Klipp?

Jag blir alltid skeptisk när det inte är en bild på hojen som ska säljas. Hur många är det som saknar foto-möjlighet idag?

Sålde en sån förra året för 35 i maj. Så mer än 30 bör man väl inte betala för en -01:a på hösten tom.

Jobbar med killen som säljer! Det är nog hans kompisar som driver med han då han fyller år idag!

Jag måste också säga att 30' för en 01'a som gått 4040 mil inte är ett klipp. Möjligtvis prisvärt men inget klipp, framförallt inte med tanke på att det är oktober.

Jobbar med killen som säljer! Det är nog hans kompisar som driver med han då han fyller år idag!

LOL! Säg åt dom att sänka priset till 20' istället då. Då lär han bli nerringd :lol

Och byt bild så annonsen blir trovärdigare.

Last edited:
Det var väl det jag tänkte.

Jag måste också säga att 30' för en 01'a som gått 4040 mil inte är ett klipp. Möjligtvis prisvärt men inget klipp, framförallt inte med tanke på att det är oktober.
Nja, jag såg till helheten som lät väldigt lovande.
Dessutom utlovades billigare pris vid det vanliga standarduttrycket "vid snabb affär", 25-28k kanske. Det blev i mina ögon, klipp.
Tittar man på blocket på liknande hojar så ligger inte många under 40k idag.
Hur många tror ni kryper ner till 30k av dem?

Hallå!

Kollar på en Kawasaki ER-5 2005 som är ligger ute för 29 900, 1000 mil. (Detta blir min första hoj) Detta är från ett företag då jag bad om att dem skulle strypa den till 25 kW. Strypt, besiktigad och en service redo för vinterförvaring får jag den för 31.

Klipp vet jag inte, men prisvärt?

kan maila fler bilder.
RING,SMSA för mer info.OBS! Maila inte då jag ej har mail, RING/SMSA

Hallå!

Kollar på en Kawasaki ER-5 2005 som är ligger ute för 29 900, 1000 mil. (Detta blir min första hoj) Detta är från ett företag då jag bad om att dem skulle strypa den till 25 kW. Strypt, besiktigad och en service redo för vinterförvaring får jag den för 31.

Klipp vet jag inte, men prisvärt?

Låter väl inte fel, MEN om du vill pruta lite så säg till dom att dom får strypa den utan kostnad om du ska ta den. :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back