När jag startar min 625 SXC 03 så klickar (låter som pocorn som poppar) det ett par gångar i motorn när den står på tomgång tydligen hade de sagt på nån KTM verkstad att det kunda låta så hade nåt med ventilarmen ?? att göra sen när jag kör låter det ingen alls nån som har ett liknande ljud och vet i så fall exakt vad det är ventilerna är justerade så det är inte det.