MR.duDe
hejhej
Min KTM 640 har börjat ge ifrån sig ett klickande ljud. Inte som knackande ventiler eller så, utan ett distinkt klick. Svårt att förklara via internet
Men jag har i alla fall googlat och kommit fram till att det måste vara autodecompen som låter. Hur gör jag för att kolla om det är den som låter? Det klickar endast på tomgången, så fort man gasar så slutar den. Det är inte hela tiden utan kommer då och då. Gör det något om jag inte fixar det med en gång och kör ett tag med den som den är nu? Det låter ju bara på tomgången 
Men jag har i alla fall googlat och kommit fram till att det måste vara autodecompen som låter. Hur gör jag för att kolla om det är den som låter? Det klickar endast på tomgången, så fort man gasar så slutar den. Det är inte hela tiden utan kommer då och då. Gör det något om jag inte fixar det med en gång och kör ett tag med den som den är nu? Det låter ju bara på tomgången 