Klev på en mina idag

125or hälsar jag gärna på. De ska välkomnas varmt för att de står för föryngringen bland hojåkarna. Mopedister hälsar jag inte på.

Hur kände du på lukten att det var en CBR125? De är väl fyrtaktare?

Vad är det för fel med att hälsa på 125:or?:va Hade du missuppfattat en moped för hoj hade jag kunnat förstå frustrationen, men 125:or är motorcyklar de med;)

Faktiskt! Folk hälsar tom när jag kommer på min C1:a :D
Det är väl för att folk blir så förvirrade av uppenbarelsen att de inte riktigt vet vad de ska göra. Då väljer de att iaf försöka sig på en vänlig hållning till det främmande föremålet.

Meeeen, ta inte illa upp pga missuppfattning, du kör ju en gheysläde :krama

Jag måste nog presentera dig för min kompis Ulf som gillar att fläta in fingrarna i rygghåret på sin partner för att hålla sig kvar bättre :yoparty
När jag blir mera man och modig ska jag gå på nån av hans fester :yoparty:banana

Du hade nog fel på syn med. Man ser inte fel mellan en cbr 125 eller 600-1000. De är för stor skillnad på dem.

Det är väl för att folk blir så förvirrade av uppenbarelsen att de inte riktigt vet vad de ska göra. Då väljer de att iaf försöka sig på en vänlig hållning till det främmande föremålet.

Det är mer än man kan säga om hundar som ofta blir förbannade.

Då har ju du och trådstartaren träffats IRL! :tummenupp :D

Ånej. Min C1:a är faktiskt en 175:a :D

Last edited:
Meeeen, ta inte illa upp pga missuppfattning, du kör ju en gheysläde :krama

Jag måste nog presentera dig för min kompis Ulf som gillar att fläta in fingrarna i rygghåret på sin partner för att hålla sig kvar bättre :yoparty
När jag blir mera man och modig ska jag gå på nån av hans fester :yoparty:banana

zussamenfläten
:brynad

/Das Boot

Back