Kleerup på TV4 Nyhetsmorgon

Jag hade rätt, ja hade garvat och gjort mig löjlig över det.

nu ska vi se...om han 'bara' var trött och inte drogpåverkad - varför gäspar han inte en enda gång? :confused:

Klarade inte ens av att kolla på hela.

Är TV4 helt efterblivna? Kollar man inte upp dom som ska vara med innan sändning? :confused:

droger o fylla i nyhetsmorgon är en gammal fin sed.

[YOUTUBE-ID]sOT_0e51H_c[/YOUTUBE-ID]

Shit! Att dom försöker rädda det med att han är morgontrött är ju ändå månadens skämt :brinnerup

Killen behöver ju hjälp :näsblod

Haha, knark har aldrig varit så kul som i direktsänt morgonprogram :D
Vilken klippa han är ändå, där har vi en rutinerad knarkare mina barn :)

Ingen bryr sig när Thorsten Flinck är packad och påtänd både här och där. Varför bryr sig nån nu?

Bryr sig och bryr sig, det är ju alltid kul när offentliga personer gör bort sig. Så om man kan kalla det för att bry sig så visst.

Nu e jag inte så hemma på droger men t.o.m. gammelfarfar visste hur man smorde munlädret med kronvodka direkt på morgonen så man var en kul kille även dagen efter.

Något litet krummelurpiller borde väl ändå marknaden erbjuda som gör att han vaknar lite. Tycker han verkar orutinerad, jag...

Äh jag tror bara det är nån image ja, dekadens a´la Doherty.

Enbart långtråkigt. Men inte fan stormar jag för det.

/perris

Det är ju en pågående trend med att visa fulla personer i olika program, typ paradise hotel, Kungarna m.m. Det är tydligen det som TV-tittarna vill se. Kommer denna trend nu att nå ännu högre(lägre) höjder med andra droger istället? :va

Det är ju en pågående trend med att visa fulla personer i olika program, typ paradise hotel, Kungarna m.m. Det är tydligen det som TV-tittarna vill se. Kommer denna trend nu att nå ännu högre(lägre) höjder med andra droger istället? :va

Kanal 5 la faktiskt ner projektet med svenska Celebrity rehab. Det kanske håller på att vända? :va
Eller så hittade dom bara tråkiga personer som gnäller på sin barndom, typ Kikki Danielsson, och tyckte att det inte blev någon action. :)

Kanal 5 la faktiskt ner projektet med svenska Celebrity rehab. Det kanske håller på att vända? :va
Eller så hittade dom bara tråkiga personer som gnäller på sin barndom, typ Kikki Danielsson, och tyckte att det inte blev någon action. :)

Gissar att de bara fick tag på ointressanta gamlingar som har gjort sitt i TVrutan.

Killen måste ju ha dragit i sig en fuzzball med lite av varje i. Hjälp behövs...

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti