Klassiskt moppe race igen?

Carlsson

Möjligheternas kille.
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
1 st R1:a + massa annat roligt.
Gentlemen,

Finns det fler som är intresserade av ett nytt klassiskt moppe race som vi körde för några år sedan?

Team Golden Boy racing har sin vinnar moppe kvar och glada piloter finns kvar, är det någon som vågar utmana oss?

Lockarp en söndag när solen skiner som bäst tror vi kunde varit en galet rolig grej igen,

Mr K, under viss inverkan av rusdrycker i lördags lovade du att ta tag i denna "hedersgren" igen, jag välkomnar ditt initiativ? :)

MVH

Carlsson

Låter som en mycket bra ide! Tror inte man ska göra det för seriöst bara, utan mest för att det är en fruktansvärt rolig grej där vuxna män ska tävla på gamla opålitliga 2-taktare i det en fula skinnstället efter det andra. Sen tycker jag inte heller man behöver ha några speciella priser utan det är äran och till stor del turen som tagit en dit troligtvis.

Kanske en vandringspokal?

Jag kommer att undersöka detta såklart..... det står fortfarande på min whiteboard efter helgen....

Rapport från Team Golden Boys meckarkväll:

Mopen har stått stilla i några år, men efter nytt bränsle filter, tändstift samt lite frisk bensin är hon åter pigg:yoparty

Vi förklarar oss därför som första team klara för race:D

MVH

Carlsson

Moppen har vi kvar men ingen av oss vågar köra tvåtaktsmonstret, den är troligen till salu om något team är spekulant.

Bifogat

• 2003_0503_212608AA.JPG
    2003_0503_212608AA.JPG
    59.2 KB · Visningar: 83
Hur går det för team Perzzon då?:rolleyes:

Något konkurrenskraftigt inhandlat?

Förstår att du har vånda efter att du i onsdags kväll fick se Team Golden Boy:s moppe live på "strippen"?:D

MVH

Carlsson

Hur går det för team Perzzon då?:rolleyes:

Något konkurrenskraftigt inhandlat?

Förstår att du har vånda efter att du i onsdags kväll fick se Team Golden Boy:s moppe live på "strippen"?:D

MVH

Carlsson

Som det ser ut nu så är det bara jag och Rebecca i teamet.
Någon info ang hojen kan jag tyvärr inte lämna ut. Den får ni se i depån :hihi :hihi

Som det ser ut nu så är det bara jag och Rebecca i teamet.
Någon info ang hojen kan jag tyvärr inte lämna ut. Den får ni se i depån :hihi :hihi

Det finns ju ett alternativ till,

Det är det blir "ordning" på dig och flyttar, och blir med i "Westcoast" gänget.

Du kan få bli "Phase 2" i Golden Boy Racing....:D

MVH

Carlsson

ja kan tänka mig att va me antingen som fotograf lr som medlem i ett team :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär