Klassikern "Torque" på tv nu!

:tummenupp

kan ju undra hur de tänkte när de snickrade ihop den :va

men kul att se lite båge på tv :yoparty

laurence fishburne gjorde väl oxå nått liknande men den va nog helt jävla kass om jag inte minns fel :)

Last edited:
Tourqe är underbar. Hann titta 2min när jag satt hos polaren. Hade de missat SP'ns ljud under tiden jag kikade eller lät den som en Rad-4a? :s

Mycket troligt så har dom missat det (var så länge sen jag såg filmen).
Dock så tycker jag isåfall att detta är filmens minsta problem (jag mena, det lät ju som en mc iallafall).

Haha vilken jäkla film alltså. Tror jag skrattade hela filmen, var det meningen? :va När dom fäktades med framhjulet var ju bara...löjligt? :D

Fäktning med hoj är inte alls svårt om man är lite halvbra på att stunta :D

Detta verkar ju vara en goding! Visas på TV6 ikväll!!! Är tydligen med på "Världens 250 sämsta filmer"-lista!

Man kan sammanfatta filmen som:
Extremt löjlig för folk som kör motorcykel och är intresserad av motorcyklar.
Allmänt löjlig för folk som aldrig kört motorcykel.
Säkert småintressant för en 11 åring som alltid funderat hur ett slagsmål mellan två motorcyklar ser ut :tungan

Gahaha, har sett filmen för länge sedan men kom inte ihåg att den va så kass! :huvet
Gäller å dra ut sladden till tv:n ikväll så det inte finns någon risk att 6:an sätts igång.

Hojfilmer i all ära, den går väl att se men tom star wars filmerna är ju mer verklig än torque. Det blir lite för mycket av allt i den filmen =/ inga som har någon annan mc film att rekommendera? Ghost rider filmerna är ju klassiska, men börjar bli lite uttjatade

Vet ju ialla fall EN snubbe som kommer sitta klistrad framför TV6 ikväll: Ivan "The Bult" Drago!! Citat okänd filosof: "Diz film iz dze faztezt in dze worldz..." :D

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...