Klart projekt CBR 1000RR

klart den ska vara kvar :tummenupp varför vara som alla andra?? :confused: nä, trixa till den med lite stripes istället...då slipper du ha allt sååååååå rött.

/kokane

Snygg cykel:tummenupp men sätt ditt huggern igen,

Eftersom honda kör med en liknande på sin moto-gp hoj och det är moto-gp som sätter trenderna för gathojar kommer snart alla tuffa runt med en sådan. Ta chansen och var bland de första på gata. Jag skulle ändra färg på den och göra den ännu mer framträdande.:yoparty

Om du monterar tillbaka den röda huggern och hottar den med en svart hondavinge på varje sida i samma vinkel som den stora på tank & kåpor tror jag det blir en sjysst "balans". Blev för "röd" i förhållande till hojen i övrigt.

Huggern har dessutom en form som passar perfekt för en vinge på varje sida.

Fin hoj för övrigt!

/ Johan

:tummenupp

det vore inte så dumt.. ska nog ta och testa det. Se hur det blir, skulle det inte bli bra så är det ju inte hela världen, vingarna kostar ju inte så mycket.

tack för tipset :pannkyss.

Mvh Pecke

Om du monterar tillbaka den röda huggern och hottar den med en svart hondavinge på varje sida i samma vinkel som den stora på tank & kåpor tror jag det blir en sjysst "balans". Blev för "röd" i förhållande till hojen i övrigt.

Huggern har dessutom en form som passar perfekt för en vinge på varje sida.

Fin hoj för övrigt!

/ Johan

Back