klarat uppskrivningen för A-kort

Grattis Grattis!

Ja själv klarade också uppskrivningen i torsdags, 2 februari.
Med nöd och näppe :D , har haft bilkörkort i snart ett år och orkade inte plugga till mc teori provet, så ja fick precis 52 när gränsen är 52, ruskigt nöjd :D.

Ja nu är de bara den långa väntan kvar, men uppkörning brukar börja i april, maj va?

Lycka till // Jacob

Grattis Grattis!

Ja själv klarade också uppskrivningen i torsdags, 2 februari.
Med nöd och näppe :D , har haft bilkörkort i snart ett år och orkade inte plugga till mc teori provet, så ja fick precis 52 när gränsen är 52, ruskigt nöjd :D.

Ja nu är de bara den långa väntan kvar, men uppkörning brukar börja i april, maj va?

Lycka till // Jacob

ungefär...
April e väl starten, sen blir det tjockt med folk i maj/juni...
Uppkörningstiderna brukar vara svårfångade i slutet av maj,början på juni..

Grattis alla nyskrivna :)
Jag klarade också teorin på första försöket nu den 30 januari. ååå va skönt att äntligen få tid att ta tag i det efterlängtade mc-kortet.
Har haft B-kort i 14 år så det börjar vara dax med A-kort.
Längtar till sommaren nu, ser lite mörk ut än bara. Snöade säkert 2dm här uppe i Norrland i natt.:huvet

Grattis alla nyskrivna :)
Jag klarade också teorin på första försöket nu den 30 januari. ååå va skönt att äntligen få tid att ta tag i det efterlängtade mc-kortet.
Har haft B-kort i 14 år så det börjar vara dax med A-kort.
Längtar till sommaren nu, ser lite mörk ut än bara. Snöade säkert 2dm här uppe i Norrland i natt.:huvet

Haha ja även här i hälsingland är de mycke snö som ligger, köpte min båge i julas och har endast kunnat provat den en sväng sen dess, vet knappt hur den går, så man längtar rätt rejält till torr assfalt nu faktst :)

Tror jag inte har längtat till torr assfalt förr, alltid gillat vintern så skarpt! Men är otroligt sugen att få prova sin båge nu!!!!!!

Vet någon va uppkörningen kostar?
Tänkte göra som aj gjorde med bil, inte köra några lektioner eller något sånt, blir billigast så :yoparty!

MVH / JS

Haha ja även här i hälsingland är de mycke snö som ligger, köpte min båge i julas och har endast kunnat provat den en sväng sen dess, vet knappt hur den går, så man längtar rätt rejält till torr assfalt nu faktst :)

Tror jag inte har längtat till torr assfalt förr, alltid gillat vintern så skarpt! Men är otroligt sugen att få prova sin båge nu!!!!!!

Vet någon va uppkörningen kostar?
Tänkte göra som aj gjorde med bil, inte köra några lektioner eller något sånt, blir billigast så :yoparty!

MVH / JS

uppkörning ligger på

Körprov för övriga behörigheter 840:-
Körprov för övriga behörigheter efter kl 18:00 och helger 1170:-

så jätte dyrt är det inte.

/Robin

nej verkligen inte...

hmm, nu kommer jag iofs inte ihåg va lämpet kostade, men jag har för mej att när man tog B-kortet för en jäkla massa år sen så ingick de i avgiften (iaf teoriprovet)

Sverige är ju ett så förbannat utsugarland med avgifter för allt, trotts att man lägger sjukt mycke skatt... :huvet

Stort Grattis! :)
Det är min tur nästa tisdag! ;)

hmm, nu kommer jag iofs inte ihåg va lämpet kostade, men jag har för mej att när man tog B-kortet för en jäkla massa år sen så ingick de i avgiften (iaf teoriprovet)

Sverige är ju ett så förbannat utsugarland med avgifter för allt, trotts att man lägger sjukt mycke skatt... :huvet

kostar ett par hundra max...

du kanske köpte ett paket från körskolan med allt så därför?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra