Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
madman6 skrev:2302977Nu är jag riktigt glad, har äntligen fått mitt körkort![]()


Spray skrev:2303936Congrats!!!
Redovisa utgifterna för kortet lite äru shysst![]()
madman6 skrev:2302977Nu är jag riktigt glad, har äntligen fått mitt körkort
även om det blev lite dyrare än jag tänkt mig, men nu har jag äntligen A B C på körkortet som kommer om ett par dagar
iallafall, uppkörningen gick som ett rinnande vatten, klockrent så att säga,
frågade efter om det var något jag skulle tänka på, något som inte riktigt var helt 100% så sa hon att "inte vad jag sett"![]()
![]()
gick för övrigt alldeles utmärkt att klara av krypkörningen med min stora tunga gpz 1000![]()
nej nu ska jag ut och infria ett lumparlöfte, köra hoj med en gammal lumparpolare
vädret är bra, full tank på både hoj och mig själv.
vägen ligger där öppen för min framfart![]()
var bara tvungen att skriva av mig av min glädje
ps: nu vet jag vad jag ska göra på min semester som börjar imorgon efter jobbet![]()
den är snygg,
den är billig i försäkring.
Argyle skrev:2305670Så när blir det en annan hojj då?
Pikeman skrev:2313778Grattis. Körde själv upp på min Gpz 1000RX. det enda han "gnällde" lite på var att jag tog ut själva vändningen på lågfarten lite väl mycket, men det tog han igen på trafikdelen istället. haha. fick köra på bakgator halva tiden. hehe.
Har hunnit köra över 550 mil hittills.lär nog hinna över 1000 innan säsongen är över.
(körde upp i Ö-vik)

madman6 skrev:2322163jao, är en bit över 100 mil redan på typ en veckadet är kul att köra, grymt roligt, fick beröm av en lancer evo 3:a
tyckte tydligen min hoj gick bra
![]()
det går ju helt klart att köra upp på hojen, vilken lågfartsbana fick du köra? den med stopp eller den utan?
kör du med din gpz nu?skön cykel måste jag få säga
![]()
![]()
madman6 skrev:2302977
frågade efter om det var något jag skulle tänka på, något som inte riktigt var helt 100% så sa hon att "inte vad jag sett"![]()
![]()


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |