klarat uppkörningen

madman

Mekaniker
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Suzuki GSX-R 1100 -94
Nu är jag riktigt glad, har äntligen fått mitt körkort ;)
även om det blev lite dyrare än jag tänkt mig, men nu har jag äntligen A B C på körkortet som kommer om ett par dagar :)

iallafall, uppkörningen gick som ett rinnande vatten, klockrent så att säga,
frågade efter om det var något jag skulle tänka på, något som inte riktigt var helt 100% så sa hon att "inte vad jag sett" :yoparty :yoparty

gick för övrigt alldeles utmärkt att klara av krypkörningen med min stora tunga gpz 1000 :banana

nej nu ska jag ut och infria ett lumparlöfte, köra hoj med en gammal lumparpolare

vädret är bra, full tank på både hoj och mig själv.
vägen ligger där öppen för min framfart :)

var bara tvungen att skriva av mig av min glädje ;)

ps: nu vet jag vad jag ska göra på min semester som börjar imorgon efter jobbet :)
 
madman6 skrev:
2302977 Nu är jag riktigt glad, har äntligen fått mitt körkort ;)
även om det blev lite dyrare än jag tänkt mig, men nu har jag äntligen A B C på körkortet som kommer om ett par dagar :)

iallafall, uppkörningen gick som ett rinnande vatten, klockrent så att säga,
frågade efter om det var något jag skulle tänka på, något som inte riktigt var helt 100% så sa hon att "inte vad jag sett" :yoparty :yoparty

gick för övrigt alldeles utmärkt att klara av krypkörningen med min stora tunga gpz 1000 :banana

nej nu ska jag ut och infria ett lumparlöfte, köra hoj med en gammal lumparpolare

vädret är bra, full tank på både hoj och mig själv.
vägen ligger där öppen för min framfart :)

var bara tvungen att skriva av mig av min glädje ;)

ps: nu vet jag vad jag ska göra på min semester som börjar imorgon efter jobbet :)

Stort grattis får man väl säga!
 
Ja grattis! :tungan
Blev det några mil idag då? Jag kom nyss hem hit till umeå igen, har varit och hämtat hoj i övik :tummenupp
Imorn blir det till att köra ner igen, då ska jag till skule. :banana

För den som undrar så körde nämligen jag och madman6 upp samtidigt idag och båda klara det och vart glad & lyckliga! :tungan
 
dsundelin skrev:
2303229 Ja grattis! :tungan
Blev det några mil idag då? Jag kom nyss hem hit till umeå igen, har varit och hämtat hoj i övik :tummenupp
Imorn blir det till att köra ner igen, då ska jag till skule. :banana

För den som undrar så körde nämligen jag och madman6 upp samtidigt idag och båda klara det och vart glad & lyckliga! :tungan

Grattis! :tummenupp
 
tack allihopa! finns så trevligt folk här på sporthoj, man blir alltid trevligt bemött :banana :banana :fyllisar


med tankad menar jag mat i magen, jag dricker inte sprit, jag häller det i tanken istället :tungan
sigges skrev:
2303161 Hoppas du inte är tankad bara :fyllisar

Grattis! ;)

jo det har blivit rätt många mil.. :)
säkert uppåt 20.. :)
man måste ju se till att man inte glömmer bort något
semester på hojen = here i come!

dsundelin skrev:
2303229 Ja grattis! :tungan
Blev det några mil idag då? Jag kom nyss hem hit till umeå igen, har varit och hämtat hoj i övik :tummenupp
Imorn blir det till att köra ner igen, då ska jag till skule. :banana

För den som undrar så körde nämligen jag och madman6 upp samtidigt idag och båda klara det och vart glad & lyckliga! :tungan
 
Last edited:
Hehehe..

A B C blir det på mitt kort oxå när (om) jag klarar uppkörningen 8 augusti. :),

Misstänker att du tog C körkortet i lumpen =)
 
Grattis...körde själv upp för tre veckor sedan så jag vet hur glad du är... :banana :banana Men kör försiktigt..finns många knasbollar där ute
 
nästan som sherlock holmes ;) komma på något sådant :)
japp, det kortet var dock gratis, så ABC för ca : 19`...
är väl inte fy skam...
men såhär i efterhand så hade man kunnat få det betydligt billigare, aja en erfarenhet rikare.


Sejko skrev:
2303858 Hehehe..

A B C blir det på mitt kort oxå när (om) jag klarar uppkörningen 8 augusti. :),

Misstänker att du tog C körkortet i lumpen =)
 
Grattis, jag längtar nu kan man säga. 3 veckor kvar förhoppningsvis...!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top