Olleminator
Ny medlem
GRATTIS!!!!!!!!!!! Trotsa regnet och den tillfälliga köldknäppen ---> ÅK UT Å ÅK!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
capi skrev:Grattis, kör så det ryker nu.....
.....och skaffa hoj (= en ninja )![]()

korpe skrev:grattis!!! ska också snart köra upp är så jävla orolig just nu hehe men är det lika svårt som alla säger eller är det bus enkelt??
superjet= tommy strand ska köra upp i morgon Riddick skrev:Idag den 10:e Maj, fick man äntligen sitt A-kort!!!![]()
![]()
Jag å en tjej, klarade kortet, medans de 2 andra brudarna kuggade, på bromsprovet![]()
Allt gick riktigt bra idag, garagevändningen satt som aldrig förr.. banan va rena leken helt plötsligt...å bromsningarna gick låsfritt!!![]()
Körningen gick felfritt, nästan... eller ja enligt gubben gick det bra, men jag trodde jag hade kuggat när jag körde för kung & fosterland på krokiga vägar (kurvteknik) man hade hört historier innan, om folk som inte vågade gasa på på grusvägar å liknande.. Därför slog det mig helt plötsligt att nu jävlar...!! nu ska det åkas här...men även det gick bra...han klagade inte på något..![]()
Nu är man hemma å sitter med världens flin på läpparna![]()
![]()
Fan va gott det känns!!!

Riddick skrev:Idag den 10:e Maj, fick man äntligen sitt A-kort!!!![]()
![]()
Jag å en tjej, klarade kortet, medans de 2 andra brudarna kuggade, på bromsprovet![]()
Allt gick riktigt bra idag, garagevändningen satt som aldrig förr.. banan va rena leken helt plötsligt...å bromsningarna gick låsfritt!!![]()
Körningen gick felfritt, nästan... eller ja enligt gubben gick det bra, men jag trodde jag hade kuggat när jag körde för kung & fosterland på krokiga vägar (kurvteknik) man hade hört historier innan, om folk som inte vågade gasa på på grusvägar å liknande.. Därför slog det mig helt plötsligt att nu jävlar...!! nu ska det åkas här...men även det gick bra...han klagade inte på något..![]()
Nu är man hemma å sitter med världens flin på läpparna![]()
![]()
Fan va gott det känns!!!

Riddick skrev:de e nog inte helt omöjligt att de blir en ninja... de eller en R6:a... vet inte ännu...men ngt blir det, å fort!!![]()
![]()

Riddick skrev:de e nog inte helt omöjligt att de blir en ninja...

$noop skrev:GRATTIS!!!![]()
Själv blir det att åka till Viared på fredag, då är det upp till bevis för min del.![]()
haha..korpe skrev:grattis!!! ska också snart köra upp är så jävla orolig just nu hehe men är det lika svårt som alla säger eller är det bus enkelt??
men det var nog inte så farligt som jag trodde, nu när man tänker efter... det är som någon som skrev här på SH innan.. försök tänka : jag VET att jag klarar detta....det var iaf vad jag tänkte hela dagen idag...höll på och säga till mig själv hela dagen att jag kommer och klara det!! å visst fan gick det vägen 
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller