Klarade uppkörningen idag!

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Dålit skönt när gubben sa: Då får jag väll ta och grattulera till körkortet! :Bugar va ganska nervis ett tag... kunde sätta 100:- på att man fibblat till det på nå som man inte tänkt på själv, men så var dock inte fallet! :yoparty några andra här som klarat uppkörningen nyligen? :)

Tjet skrev:
Grattis hörrududu! :tummenupp Sommaren räddad? :p

Ang. din fråga: nej :(

Hehe.. tackar! :) jodå, de kan man lugnt säga... hade ju "bara" hunni övningsköra 147mil me farsan, så de är dags att börja koma igång lite ;)

Satte mitt kort idag också :yoparty Vet hur det känns. Äntligen fri från handledarens bojor. Fri som en fågel. Känns nog lite som I slutet på braveheart. Freeeeeedddoooooommmmmmmm! Fast utan den fruktansvärda smärtan då så klart. :D

Gradda skrev:
Dålit skönt när gubben sa: Då får jag väll ta och grattulera till körkortet! :Bugar va ganska nervis ett tag... kunde sätta 100:- på att man fibblat till det på nå som man inte tänkt på själv, men så var dock inte fallet! :yoparty några andra här som klarat uppkörningen nyligen? :)

Detta är ingen "överflödig diskussion"

Detta är minst sagt en mycket viktig händelse här i livet!!!

Rocka fett och kör med insidan av huvét!! :yoparty
Jag bugar :) :tummenupp :)

Grattis grattis......snart står man förhoppningsvis själv där....fast först ska jag klara teorin..

Wazza!!!
Jag klarade uppkörningen idag,Fy fan vad skönt!!!! Imorse när det var dags så var det 2,1+ grader och ett jävla ösregn,det har regnat konstant nu i 3 dagar. Men så är det när man bor högst upp i landet.Så få se när man får åka ut å njuta av friheten. :yoparty
HATA REGN!

The_FacultyGirl skrev:
grattis grattis!! :banana
ut och kör nu :tummenupp

självklart!! :tummenupp kom nyss hem från plantsättningen, så ska dusha å käka lite sen ska man ut å glida genom den "stora" staden! :rolleyes: :yoparty

Bohonos skrev:
Wazza!!!
Jag klarade uppkörningen idag,Fy fan vad skönt!!!! Imorse när det var dags så var det 2,1+ grader och ett jävla ösregn,det har regnat konstant nu i 3 dagar. Men så är det när man bor högst upp i landet.Så få se när man får åka ut å njuta av friheten. :yoparty
HATA REGN!

Grattis på dej!! haha... strongt att klara det i dom oddsen! :tummenupp hoppas ni får bra väder däruppe nu så du kan köra! :yoparty

Uj uj, ja det var tider de då man inte hade körkort. Såååå långt tillbaka att man inte mins! ;)

FETT GRATTIS! KÖR SÅ DET RYKER!!! :fyllisar :tummenupp

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...