klarade uppkörningen idag!!

R1 danne skrev:
2198538 fixade uppkörningen idag. så j**la skönt ska ut o åka sen när det har blivit lite torrare, nån som ska med på en sväng.

Grattis! :tummenupp :yoparty

vbg_snake skrev:
2198798 Nu börjar de avundsjuka skrika!! "OJ VILKEN STOR HOJ DU KÖPER DIREKT". Sitter seriöst och kokar här. Kan inte alla hålla käften och låta var och en köpa vilken hoj man vill. Låter så patetiskt att skriva "oj VILKET MONSTER DU KÖR, DU KOMMER JU DÖÖÖÖ!!!".. Seriöst, kom med i matchen

Word! :tummenupp
 
R1 danne skrev:
2198538 fixade uppkörningen idag. så j**la skönt ska ut o åka sen när det har blivit lite torrare, nån som ska med på en sväng.

Stort grattis :tummenupp Kör försiktigt! Det är lätt att ställa till det!
 
Grattis! Know the feeling, inte mkt som slår den inte =)

Ta det lugnt bara!
 
Micke_Nilsson skrev:
2198682 Tog körkort för 2 veckor sen och min första hoj Fireblade 1000rr med 172,1HK på bakhjulet man ska starta på toppen :banana

Där ser man... Vad har du för prylar på den då? För de är samma effekt som jag har i min -06:a... :confused:
 
Hjärtligt Grattis

Grattis till Körkortet :banana
själv bor jag ju lite tokigt till för en mc tur :(
mvh cbx bert :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top