Klarade teorin igår.. uusssccchhh va jobbigt!

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Som sagt.. klarade A- teorin igår och det va ju kul å allt är bra... nästan... Körde lite i helgen å tro fan att hojfan börjar koka... jaja,, låt den vila lite å sen hem å se om man kan hitta nått fel.. Kan tilläggas att jag har bytt termostat men det hjälpte föga...

Idag va jag inne hos Johans mc först å fråga dom vad som kan vara fel... hela verkstaden ropar i kör:
- TOPPEN!! lessen grabben men det blir nog till att byta topplockspakning för dig!! Men vi har inte tid med det så åk bort till Kenneth´s MC istället,, han e nog både billigare å snabbare... Skum försäljningsteknink dom har på Johans :va :tummenupp

jaja,,, sagt å gjort.. åkte bort till Kenneth, han sa samma sak,
- Det är dags att byta lite pakningar i den ninja, inget konstigt med det, händer dom flesta gammelninjor!

Sååå... Dom pengarna som skulle gå till intensivkurs och ett säkert A-kort går nu istället till Kenneth och en ny toppakning... KUL!!!

Inte på bästa humör just nu... Ville bara få skriva av mig å söka lite sympatier... :död

lider med dig :död

bara att bryta ihop och komma tillbaka, du är ju trots allt halvägs :)

Alex.J skrev:
Byta packningar är ju lätt, varför inte göra det sj?

Det ska planas toppar och cylindrar också.. och då måste man ur med ventilerna å sen ska kamkedjan tillbaks rätt å redigt också... Jag har aldrig skruvat med sånt själv innan... sen har jag ingenstans att stå å skruva heller.. vill ju att grejerna ska funka bättre än innan... inte sämre... :gnissla

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage